مطالب مرتبط:
مهاجری: نمی توانم بابت باخت عذرخواهی کنم
مهاجری: بابت باخت نمی توانم عذرخواهی کنم/ آخرین باخت ما نخواهد بود
مهاجری: بابت باخت نمی توانم عذرخواهی کنم/ آخرین باخت ما نخواهد بود
امیلیانو مارتینز: به دنبال خودنمایی نیستم؛ گاهی نمی توانم آدرنالین را کنترل کنم
داور بازی دیشب علیه پرسپولیس سوت زد | اشتباهات مرگبار داوری علیرغم استفاده از var | داور انگلیسی در برنامه فردوسی پور قضاوت بازی را زیر سوال برد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 22:352024-08-23ورزشي

مهاجری:نمی توانم بابت باخت عذرخواهی کنم/اگر«var»بود،بازنده نبودیم


سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: من نمی توانم بابت باخت عذرخواهی کنم، این باخت برای من هم خیلی سخت است، اما ما امروز می توانستیم بازنده نباشیم.

- مهاجری:نمی توانم بابت باخت عذرخواهی کنم/اگر var بود،بازنده نبودیم خرم آباد - سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: من نمی توانم بابت باخت عذرخواهی کنم، این باخت برای من هم خیلی سخت است، اما ما امروز می توانستیم بازنده نباشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا مهاجری شامگاه جمعه در نشست خبری بعد از بازی تیم فوتبال خیبر خرم آباد و سپاهان اصفهان در سخنانی، اظهار داشت: جا دارد که ابتدا به تیم سپاهان بابت برد لحظه آخری که به دست آورد خسته نباشید بگویم.

وی با بیان اینکه به بچه های خودمان و هوادارانی که از لیگ یک تا کنون تیم را تشویق کردند، هم خسته نباشید می گویم، عنوان کرد: من نمی توانم بابت باخت عذرخواهی کنم، این باخت برای من هم خیلی سخت است، برای هواداران هم خیلی سخت است، اما ما امروز می توانستیم بازنده نباشیم، به نظر من تفاوت تجربه و امکانات امروز خودش را نشان داد.

مهاجری با بیان اینکه این اولین باخت ما نیست، آخرین باخت ما هم نخواهد بود، گفت: اما امیدوارم همه از این باخت درس بگیریم، ما تا دقیقه 96 توانستیم سپاهان را کنترل کنیم، سپاهانی که نایب قهرمان آسیا و قهرمان ایران است و تیم خوبی است.


برچسب ها: تیم فوتبال خیبر خرم آباد - عذرخواهی - خیبر خرم آباد - باخت - خرم آباد - تیم فوتبال - مهاجری
آخرین اخبار سرویس:

مهاجری:نمی توانم بابت باخت عذرخواهی کنم/اگر«var»بود،بازنده نبودیم

مهاجری:نمی توانم بابت باخت عذرخواهی کنم/اگر«var»بود،بازنده نبودیم