مطالب مرتبط:
طرح ضربتی افزایش تولید نفت به میزان 250 هزار بشکه در روز ابلاغ شد
افزایش 40 هزار بشکه ای تولید نفت ایران در دوره انتقال قدرت
طرح ضربتی افزایش تولید نفت خام به میزان 250 هزار بشکه در روز
طرح «ضربتی افزایش تولید نفت خام به میزان 250 هزار بشکه در روز»
اعلام آمادگی رییس کل بانک مرکزی برای فایناس طرح توسعه تولید بنزین و آمونیاک در نفت ستاره خلیج فارس / تاکید بر رویکرد بنگاهداری اقتصادی و توجه به جلوگیری از عدم النفع های موجود و توجه به منافع سهامداران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 16:252024-09-15اقتصادي

هلدینگ خلیج فارس به افزایش 400 هزار بشکه ای تولید نفت کمک می کند


برای توسعه 2 میدان با وزارت نفت تفاهم کرده ایم و پروژه های ویژه ای در فرآورش سر چاه های نفت داریم که می تواند تا 400 هزار بشکه به حجم تولید نفت کمک کند.

- هلدینگ خلیج فارس به افزایش 400 هزار بشکه ای تولید نفت کمک می کند مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس گفت: برای توسعه 2 میدان با وزارت نفت تفاهم کرده ایم و پروژه های ویژه ای در فرآورش سر چاه های نفت داریم که می تواند تا 400 هزار بشکه به حجم تولید نفت کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، همایش فصلی مدیران عامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس روز شنبه (24 شهریور) با حضور عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران عامل شرکت های تابع در تهران برگزار شد.

علی عسکری در این نشست با اشاره به افزایش تولید، فروش و سود شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سال های اخیر، بر اهمیت نقش نیروی انسانی در این موفقیت ها تأکید کرد و با بیان چالش های پیش روی صنعت پتروشیمی در عرصه جهانی، از آمادگی شرکت برای مقابله با این چالش ها و سرمایه گذاری در بالادست و پایین دست همسو با تحقق برنامه پنج ساله ترسیم شده خبر داد.

وی همایش فصلی مدیران گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس را محلی برای هم اندیشی و تبادل تجارب و آینده نگری برشمرد و بیان کرد: به دوران جدیدی از خدمت به ملت ا


برچسب ها: پتروشیمی خلیج فارس - خلیج فارس - صنایع پتروشیمی - هلدینگ خلیج فارس - تولید نفت - پتروشیمی - خلیج
آخرین اخبار سرویس:

هلدینگ خلیج فارس به افزایش 400 هزار بشکه ای تولید نفت کمک می کند

هلدینگ خلیج فارس به افزایش 400 هزار بشکه ای تولید نفت کمک می کند