مطالب مرتبط:
همایش بین المللی ادبیات و زبانشناسی کاربردی برگزار می شود
دومین جشنواره ارزشی و ورزشی نداجا برگزار شد
اولین جشنواره «کودک و نوجوان ایران» برگزار می شود
20 شهریور ماه آخرین مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره ملی شعر طنز دادخند
20 شهریور، آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره شعر طنز دادخند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 16:502024-08-22دانش

جشنواره بین المللی شعر و مدیحه سرایی حضرت علی اکبر در یزد برگزار می شود


دانشگاه آزاد اسلامی یزد با همکاری بنیاد علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت برای سومین سال متوالی «جشنواره بین المللی شعر و مدیحه سرایی حضرت علی اکبر (ع)» را برگزار می کند.

- ایسنا/یزد دانشگاه آزاد اسلامی یزد با همکاری بنیاد علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت برای سومین سال متوالی جشنواره بین المللی شعر و مدیحه سرایی حضرت علی اکبر (ع) را برگزار می کند.

محمدرضا دهقانی اشکذری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این باره گفت: سال گذشته آثار ارسالی به جشنواره بین المللی شعر و مدیحه خوانی حضرت علی اکبر استقبال دانشجویان و علاقمندان اهل بیت روبه رو شد و دارای رشد 300 درصدی بوده است.

وی ادامه داد: این جشنواره هر سال یک بخش عمومی و تخصصی دارد و امسال محور یکی از بخش های تخصصی پرداختن به زیارت جامعه کبیره است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان با تاکید بر اینکه یکی از بخش های اصلی در این جشنواره معرفی ظرفیت بی نظیر امام و امامت از یادآور شد زیارت جامعه کبیره هم به جهت محتوا و غنای معنوی و آرایه های شعری ظرفیت بزرگی دارد و راهنما و نقشه مسیر است.

هادی حیدری نیا معاون فرهنگی دانشجویی و دبیر اجرایی جشنواره بین المللی شعر و مدیحه سرایی حضرت علی اکبر(ع)، محورهای جشنواره را شامل سه بخش دانست و گفت: فضایل و برجستگی های حماسی و معنوی، شناخت و حم


برچسب ها: دانشگاه آزاد اسلامی - حضرت علی اکبر - دانشگاه آزاد - رییس دانشگاه آزاد اسلامی - بین المللی - جشنواره - رییس دانشگاه آزاد
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بین المللی شعر و مدیحه سرایی حضرت علی اکبر در یزد برگزار می شود

جشنواره بین المللی شعر و مدیحه سرایی حضرت علی اکبر در یزد برگزار می شود