مطالب مرتبط:
سوگواره بین المللی «میراث مراثی» در شیراز آغاز شد
فیلم| جلوه هایی از سوگواره بین المللی میراث مراثی در شیراز
سوگواره بین المللی «میراث مراثی» در شیراز آغاز شد
آغاز سوگواره بین المللی میراث مراثی در شیراز
ساعی: امروز اینترنت جهانی، شبکه ملی اطلاعات آمریکاست که بین المللی شده است/ حکمرانی فضای مجازی به معنای بستن اینترنت نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1403 ساعت 07:552024-09-02سياسي

آغازسوگواره بین المللی میراث مراثی در شیراز


،سوگواره بین المللی میراث مراثی از دیشب در شیراز آغاز به کارکرد و طبق برنامه ریزی ها این رویداد بین المللی به مدت 4 شب در محوطه بیرونی ارگ کریم خانی شیراز برگزار می شود.

سوگواره بین المللی میراث مراثی با حضور 6 گروه ملی و بین المللی آیینی از کشور هند و استان های فارس، خوزستان، برگزار شد و مورد استقبال گسترده عموم مردم قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس با بیان اینکه مدت زمان برگزاری سوگواره بین المللی میراث مراثی 4 شب پیش بینی شده است، گفت: طبق برنامه ریزی ها هر شب 6 گروه ایرانی و خارجی به نمایش آیین های سوگواری به عنوان آثار ملموس و ناملموس می پردازند.

محمد ثابت اقلیدی با تصریح اینکه هنرمندان خارجی از کشورهایی، چون هند و همچنین هنرمندان ایرانی از استان های فارس شامل آیین چک چکو استهبان و ارکستر فیلارمونیک شیراز، خوزستان، کردستان و آذربایجان (تبریز) امشب به اجرای برنامه پرداختند، گفت: در حال حاضر بیست وچهار گروه ملی آیینی از استان های خراسان، هرمزگان، خوزستان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کردستان، مازندران و یزد در سوگواره بین المللی میراث مراثی حضور دارند و به اجرا برنامه در شب های آتی می پردازند.


برچسب ها: بین المللی - سوگواره - میراث - برنامه ریزی - شیراز - گردشگری و صنایع دستی - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

آغازسوگواره بین المللی میراث مراثی در شیراز

آغازسوگواره بین المللی میراث مراثی در شیراز