مطالب مرتبط:
ایران خودرو بر مدار کاهش تولید/ تولید در 4 ماهه امسال 5.6 درصد کاهش یافت
فوری/ ساعات اداری ادارات این استان شنبه و یکشنبه هفته آینده کاهش یافت
فوری/ ساعات اداری ادارات این استان شنبه و یکشنبه هفته آینده کاهش یافت
قیمت جهانی طلا امروز کاهش یافت
خبر فوری/ ساعت کاری ادارات این استان کل هفته آینده کاهش یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 08:102024-08-31اقتصادي

بازنگری روند احداث سد تنگ سرخ شیراز / ارتفاع سد کاهش یافت


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس از بازنگری روند احداث سد تنگ سرخ شیراز خبر داد و گفت: هم اهداف این سد تغییر در جلسات متعدد، تغییر کرد و هم ارتفاع آن کاهش یافت.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس از بازنگری روند احداث سد تنگ سرخ شیراز خبر داد و گفت: هم اهداف این سد تغییر در جلسات متعدد، تغییر کرد و هم ارتفاع آن کاهش یافت.

سیاوش بدری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت سد تنگ سرخ شیراز گفت: برای تعیین تکلیف این سد با دستور استاندار فارس یک سال و نیم گذشته، کارگروهی متشکل از گروه های مختلف تشکیل شد.

وی افزود: جلسات متعددی توسط این کارگروه تشکیل و با موافقان و مخالفان احداث این سد صحبت و در نهایت تصمیم بر این شد که احداث سد بازنگری کلی شود.

بدری اظهار کرد: سازمان محیط زیست و مدیریت منابع آبی ایران تأکید کرده بودند که اهداف احداث این سد باید تغییر پیدا کند لذا تصمیم بر این شد تا در این زمینه بازنگری کلی انجام شود چرا که پیش از این، سد تنگ سرخ با 3 هدف تأمین آب باغات قصردشت، کنترل سیلاب و گردشگری احداث شود اما با نظر وزارت نیرو و محیط زیست یکی از اهداف سد یعنی تأمین آب باغات قصردشت حذف شود و در نهایت احداث سد تنگ سرخ با دو هدف کنترل سیلاب و گردشگری احداث خواهد شد.


برچسب ها: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای - شرکت آب منطقه ای فارس - سد تنگ سرخ - احداث - احداث سد - شرکت آب منطقه ای - بازنگری
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری روند احداث سد تنگ سرخ شیراز / ارتفاع سد کاهش یافت

بازنگری روند احداث سد تنگ سرخ شیراز / ارتفاع سد کاهش یافت