مطالب مرتبط:
11 هزار سند تک برگی برای املاک دولتی استان همدان صادر شده است
انتصاب نصیرزاده، برگ زرینی بر لوح افتخارات دفاع مقدس است
کاشت و برداشت خانگی؛ 4 راز اصلی واسه پهن شدن برگ گیاهان آپارتمانی که هیچ جا بهت نمیگن
المپیک، برگ برنده اقتصاد منطقه یورو شد
اعلام وضعیت بازیکن چادرملو که راهی بیمارستان شده بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 14:452024-08-24سياسي

سند تک برگ بیمارستان روزبه تهران صادر شد


سند تک برگ بیمارستان روزبه تهران با اجرای سیاست های تحول و تعالی در حوزه ثبت اسناد و املاک کشور پس از 85 سال صادر و طی آیینی از آن رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در آیینی با حضور مدیر کل امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و جمعی از مسئولان دانشگاهی و ثبتی استان تهران از سند تک برگ بیمارستان روزبه رونمایی شد.

عبدالحمید مرادی مدیر کل املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی سخنانی با اشاره به اینکه سازمان ثبت به دنبال تحقق عدالت قضایی و تضمین حقوق افراد حقیقی و حقوقی در امر مالکیت است و صدور سند تک برگ این بیمارستان نیز در همین راستا صورت گرفته است، گفت: از تأکیدات رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شناسایی پرونده های پرچالش، کثیرالشاکی و مشکل دار است تا بر اساس قوانین موضوعه و تضمین حقوق شهروندان ضمن رفع ابهامات و مشکلات وضعیت مالکیت آنان تعیین شود.

مرادی با اشاره به قانون حدنگار و قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول، گفت: هدف سازمان ثبت تحقق عدالت قضایی و تثبیت مالکیت قانونی افراد حقیقی و حقوقی بر املاک است و ما این آمادگی را داریم تا حداکثر همکاری را با نهادها و ارگان های مختلف کشور در جهت رفع مشکلات ثبتی و مالکیتی داشته باشیم.


برچسب ها: سازمان ثبت اسناد و املاک - ثبت اسناد و املاک - سازمان ثبت اسناد - بیمارستان روزبه - سازمان ثبت - سند تک برگ - بیمارستان
آخرین اخبار سرویس:

سند تک برگ بیمارستان روزبه تهران صادر شد

سند تک برگ بیمارستان روزبه تهران صادر شد