مطالب مرتبط:
کشف انبار 60 میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق در قزوین
انبار 60 میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق در قزوین لو رفت
کشف میلیاردی سوخت قاچاق در جنوب تهران
کشف میلیاردی سوخت قاچاق در جنوب شهر و دستگیری اراذل تهران نو
کشف میلیاردی سوخت قاچاق در جنوب شهر تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 15:352024-09-14حوادث

انبار 60 میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق کشف شد


فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف بیش از83 هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش 60 میلیارد ریال ازیک واحد صنفی در شهرقزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فروش و عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز قاچاق در یکی از واحدهای صنفی شهر قزوین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی قضایی، ماموران انتظامی به همراه قاضی تعزیرات حکومتی و نماینده سازمان غذا ودارو به واحد صنفی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن 83 هزار و 129 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی و تاییدیه های بهداشتی بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی اقلام کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر 60 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجه قضایی معرفی شد.


برچسب ها: لوازم آرایشی و بهداشتی - لوازم آرایشی - آرایشی و بهداشتی - فرمانده انتظامی استان - فرمانده انتظامی - بهداشتی - انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

انبار 60 میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق کشف شد

انبار 60 میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق کشف شد