مطالب مرتبط:
امیر دریادار سیاری تهران را به مقصد پکن ترک کرد
امیر دریادار سیاری تهران را به مقصد پکن ترک کرد
امیر سیاری عازم پکن شد
واکنش امیر قلعه نویی به عارضه قلبی مدیر تیم ملی ایران / عکس
فیلم/ حرکت زیبای امیر جدیدی در نمایش «نبرد رستم و سهراب»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 20:052024-09-11سياسي

امیر سیاری تهران را به مقصد پکن ترک کرد


معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در صدر هیاتی و به دعوت مقامات عالی رتبه چین به منظور شرکت در اجلاس «صلح و امنیت جهانی» تهران را به مقصد پکن ترک کرد.

- معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در صدر هیاتی و به دعوت مقامات عالی رتبه چین به منظور شرکت در اجلاس صلح و امنیت جهانی تهران را به مقصد پکن ترک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در صدر هیأتی و به دعوت مقامات عالی رتبه چین به منظور شرکت در اجلاس صلح و امنیت جهانی تهران را به مقصد پکن ترک کرد.

امیر دریادار حبیب الله سیاری روز چهارشنبه 21 شهریور 1403 پیش از اعزام به این سفر گفت: اجلاس صلح و امنیت جهانی ، با شرکت حدود 500 نفر از 90 کشور به منظور مقابله با سلطه گری و برتری طلبی نظام استکبار جهانی و با هدف انتقال این پیام که برخلاف نظام تک قطبی مدنظر استکبار جهانی، آینده نظام بین الملل و الگوی همکاری کشورهای جهان، مبتنی بر نظام چندقطبی خواهد بود، برگزار می شود.

وی افزود: موضع رسمی جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس، گسترش صلح و امنیت در میان کشورهای همسایه، منطقه و تمامی جهان است و بر موضوع تأمین امنیت دریانوردی در شمال اقیانوس هند، تنگه هرمز و باب المندب، با تمرکز بر انجام همکاری های نزدیک میان کشورهای همسایه تأکی


برچسب ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران - معاون هماهنگ کننده ارتش - جمهوری اسلامی ایران - ارتش جمهوری اسلامی - امنیت جهانی - جمهوری اسلامی - جهانی
آخرین اخبار سرویس:

امیر سیاری تهران را به مقصد پکن ترک کرد

امیر سیاری تهران را به مقصد پکن ترک کرد