مطالب مرتبط:
26 سری جهیزیه بین نوعروسان کمیته امداد بخش رضویه توزیع شد
توزیع 1000 سری جهیزیه و 4 هزاربسته لوازم التحریر در حافظیه
13 سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش دامغانی توزیع می شود
برگزاری رزمایش اهدای 4 هزار سری جهیزیه به زوج های تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان
1000 سری جهیزیه به نوعروسان مددجو در فارس اهدا شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1403 ساعت 13:402024-09-19سياسي

توزیع یک هزار سری جهیزیه میان زوج های جوان در فارس


همزمان با هفته وحدت و در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت پیامبر مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، آیین اهدای یک هزار جهیزیه و 150 دستگاه کولر گازی امروز، - ایسنا/فارس همزمان با هفته وحدت و در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت پیامبر مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، آیین اهدای یک هزار جهیزیه و 150 دستگاه کولر گازی امروز، 29 شهریورماه در حافظیه شیراز برگزار شد.

این تعداد جهیزیه ویژه زوج های جوان و کولرهای گازی برای خانواده های نیازمند به همت بسیج سازندگی سپاه فجر تهیه و طی امروز و روزهای آتی توزیع می شود.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: یکی از اقدامات خوبی که در بحث محرومیت زدایی انجام می شود، توزیع اقلام مورد نیاز میان نیازمندان است.

سردار سیدضیاءالدین حزنی، یکی از این اقلام را توزیع جهیزیه میان زوج های جوان اعلام کرد و افزود: در استان فارس تاکنون 17 هزار و 96 سری جهیزیه تهیه و توزیع شده است که البته در اجرای این کار کمیته امداد امام خمینی(ره) هم همکاری دارد.

وی با اشاره به نقش محرومیت زدایی کمیته امداد در کشور، این نقش را بسیار مهم و پررنگ دانست و افزود: بحمد الهی مردم ایران عزیز افراد نیک اندیشی هستند که در برهه های مختلف به یاری نیازمندان می شتابند.


برچسب ها: محرومیت زدایی - جهیزیه - زوج های جوان - توزیع - سپاه پاسداران انقلاب - خانواده های نیازمند - محرومیت زدایی سپاه
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک هزار سری جهیزیه میان زوج های جوان در فارس

توزیع یک هزار سری جهیزیه میان زوج های جوان در فارس