مطالب مرتبط:
بورس بدون مدیر، چگونه صعودی می شود؟!
عبده تبریزی: بورس تا پایان سال تقویت خواهد شد
دوره عشقی یکی از بدترین دوره های بورس بود/ وقتی بورس مثبت می شد رییس مستعفی علیه شاخص مصاحبه ها می کرد!/ بازگرداندن اعتماد از دست رفته وابسته به رییس جدید است
روایت سخنگوی دولت درباره وام دریافتی اعضای هیئت مدیره بورس+ عکس
پیش بینی بورس فردا دوشنبه 19 شهریور 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 13:002024-09-09اقتصادي

بورس بدون مدیر، چگونه صعودی می شود؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس؛ روز گذشته بازار بورس تهران دومین روز کاری خود را بدون مدیر به پایان برد و این بار بودن یا نبود مدیر برای این بازار تفاوت چندانی را نداشت؛ چرا که بازار در مسیر نزولی و خروج پول خود مصمم است و در نهایت بیش از 13 هزار واحد افت را تجربه کرد.

بورس منتظر هفتمین رییس در پی استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، روز شنبه جلسه ای فوق العاده ای برای بازار سرمایه تشکیل شد و تنها نتیجه این جلسه موافقت با استعفای آقای عشقی بود.

درعین حال سرپرست یا جایگزینی برای مدیریت سازمان بورس تهران تعیین نشد و همه چیز به جلسه روز سه شنبه بازار برای تعیین رییس جدید یا هفتمین رییس موکول شد.

البته اسامی در فضای مجازی دست به دست شد و کاندیداتورهای نیز پیشنهاد شده بود که این اسامی روز گذشته تکذیب شد.

بررسی تکنیکالی شاخص کل بورس شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روزهای ابتدایی هفته جاری با افت کار را تمام کرد و رخ بازار سرخ شد.

هر چند برخی گروه ها در بازار، روزهای گذشته مثبت کار را تمام کردند و ترش و شیرینی در بازار و نقشه معاملاتی بازار سرمایه دیده می شد.

از نظر تکنیکالی شاخص کل همچنان با معضل بزرگ حجم معاملات (ارزش معاملات) دست وپنجه نرم می کند و تا زمانی که ارزش معاملات به سطح قابل قبولی


برچسب ها: بورس - بازار - سازمان بورس و اوراق بهادار - اوراق بهادار - شاخص کل بورس - بورس اوراق بهادار تهران - سازمان بورس
آخرین اخبار سرویس:

بورس بدون مدیر، چگونه صعودی می شود؟!

بورس بدون مدیر، چگونه صعودی می شود؟!