مطالب مرتبط:
آغاز بزرگ ترین فستیوال موسیقی مقامی شرق کشور در بیرجند
جشنواره منطقه ای موسیقی مقامی در بیرجند آغاز به کار کرد
جشنواره منطقه ای موسیقی مقامی «آوای کویر» آغاز شد
اجلاس روسای دانشگاه های سراسر کشور آغاز شد
آغاز اولین دوره مسابقات نت بال بانوان کشور در اصفهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 13:302024-09-14فرهنگي

آغاز بزرگ ترین جشنواره موسیقی مقامی شرق کشور در بیرجند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از آغاز مرحله نهایی جشنواره منطقه ای موسیقی مقامی آوای کویر در شهرستان بیرجند خبر داد.

- آغاز بزرگ ترین جشنواره موسیقی مقامی شرق کشور در بیرجند بیرجند- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از آغاز مرحله نهایی جشنواره منطقه ای موسیقی مقامی آوای کویر در شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی فرخنده با اشاره به آغاز مرحله نهایی جشنواره منطقه ای موسیقی مقامی آوای کویر اظهار کرد: 200 هنرمند از استان های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان در این مرحله به رقابت می پردازند.

وی بیان کرد: دومین جشنواره منطقه ای موسیقی مقامی آوای کویر با حضور داوران برجسته از استان های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و هنرمندان در حال برگزاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: از 14 گروه موسیقی با 382 هنرمند شرکت کننده در این جشنواره 200 هنرمند به مرحله نهایی راه یافته اند که به مدت 3 روز و به میزبانی خراسان جنوبی در حال برگزاری است.

فرخنده گفت: بخش آواز زیر 18 سال به دلیل عدم تکمیل ظرفیت برگزار نمی شود.

وی تصریح کرد: در بخش آواز بالای 18 سال 20 شرکت کننده داشتیم که 11 نفر به مرحله نهایی راه یافتند و در بخش ساز دوتار 18 نفر زیر 18 سال و 19 نفر بالای 18 سال د


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - موسیقی مقامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - خراسان جنوبی - جشنواره - خراسان
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بزرگ ترین جشنواره موسیقی مقامی شرق کشور در بیرجند

آغاز بزرگ ترین جشنواره موسیقی مقامی شرق کشور در بیرجند