مطالب مرتبط:
مرکز ملی فضای مجازی برای حل مشکلات حوزه بلاکچین مصمم است
تصاویر/ دوره دانش افزایی رسانه ای کارکنان مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه
دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی: جزء کشورهای بدون برنامه در هوش مصنوعی هستیم/باید زیرساخت های پردازشی این حوزه در کشور فراهم شود
محمد کشوری، فعال حوزه ارتباطات: اراده رییس جمهور به حل موضوع فیلترینگ است/ آراء شورای عالی فضای مجازی در مورد فیلترینگ شبکه های اجتماعی را شفافانه در اختیار مردم قرار دهید/ دولت باید خروجی مشخصی از «رفع فیلترینگ» به جامعه ارائه کند
دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی: برنامه ای در حوزه هوش مصنوعی نداریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 12:302024-09-16سياسي

مرکز ملی فضای مجازی برای حل مشکلات حوزه بلاکچین مصمم است


برای تحقق حکمرانی حوزه بلاکچین باید الزامات آن به درستی تعیین و مصوب شود و مرکز ملی فضای مجازی نیز در این زمینه مصمم است.

- سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی گفت: برای تحقق حکمرانی حوزه بلاکچین باید الزامات آن به درستی تعیین و مصوب شود و مرکز ملی فضای مجازی نیز در این زمینه مصمم است.

حسین دلیریان سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به اقدامات مرکز ملی در حوزه تنظیم گری و کمک به حل مشکلات کسب وکارها، گفت: مرکز ملی فضای مجازی تلاش کرده که به عنوان تنظیم گر تنظیم گران، تسهیل کننده و سیاست گذار امور مرتبط با حوزه فضای مجازی باشد و در این زمینه در بسیاری از حوزه ها دستورالعمل ها، مصوبات و اسنادی را با همکاری تنظیم گران بخشی تهیه، مصوب و ابلاغ کرده است.

وی افزود: یکی از مهمترین حوزه ها، حوزه بلاکچین است که امروز در کشورمان دربرگیری قابل توجهی دارد و مرکز ملی فضای مجازی با توجه به اهمیت این موضوع، در این حوزه از مدت ها پیش ورود کرده و اقداماتی را جهت ساماندهی آن انجام داده است.

سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی تصریح کرد: یکی از اقدامات مرکز ملی فضای مجازی، ریشه یابی و بررسی مشکلات مردم و شرکت های ارائه کننده خدمات در این حوزه بوده تا بتوان با دید وسیعی، مسائل و مشکلات حوزه بلاکچین را مرتفع کرد.


برچسب ها: مرکز ملی فضای مجازی - فضای مجازی - مجازی - حوزه - بلاکچین - تنظیم - حل مشکلات
آخرین اخبار سرویس:

مرکز ملی فضای مجازی برای حل مشکلات حوزه بلاکچین مصمم است

مرکز ملی فضای مجازی برای حل مشکلات حوزه بلاکچین مصمم است