موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
پیش بینی تردد 3.2 میلیون به مشهد مقدس در ایام پایانی ماه صفر
آغاز حصارکشی مسیر تردد یوزپلنگ در محور میامی
پیش بینی 3.2 میلیون تردد به مشهد مقدس در ایام پایانی ماه صفر
فرصت 48 ساعته کمیته انضباطی به چشمی و آل کثیر
میزان تردد جاده ای استان قم در ایام اربعین 9 درصد کاهش یافته است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 08:302024-08-31اجتماعي

مرز خسروی همچنان 24 ساعته آماده تردد زوار است


فرماندار قصرشیرین با اشاره به به پایان پیک تردد زوار از مرز خسروی با پشت سر گذاشتن ایام اربعین، گفت: این مرز همچنان و در سایر ایام سال نیز به صورت 24 ساعته آماده تردد زوار است.

- ایسنا/کرمانشاه فرماندار قصرشیرین با اشاره به به پایان پیک تردد زوار از مرز خسروی با پشت سر گذاشتن ایام اربعین، گفت: این مرز همچنان و در سایر ایام سال نیز به صورت 24 ساعته آماده تردد زوار است.

محمد نجفی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه با وجود پشت سر گذاشتن ایام اربعین تردد از مرز خسروی همچنان برقرار است، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه بین هزار تا دو هزار نفر از این مرز تردد دارند.

وی با اشاره به در پیش بودم ایام 28 و 30 صفر پیش بینی کرد طی روزهای آتی شاهد افزایش تردد زوار از مرز خسروی باشیم و ادامه داد: تردد از این مرز تا پایان ماه صفر زیاد است.

به گفته فرماندار قصرشیرین، بعد از ایام ماه صفر نیز شاهد تردد بیشتر زوار عراقی از این مرز خواهیم بود که با گذر از خسروی و استان کرمانشاه، عازم آستان مقدس رضوی می شوند.

نجفی با بیان اینکه پایان ایام اربعین به معنای پایان تردد از مرز خسروی نیست، خاطرنشان کرد: این مرز با توجه به ظرفیت ها و امکاناتی که دارد در سایر ایام سال نیز به صورت 24 ساعت آماده تردد زوار است و افراد می توانند بدون کوچکترین مشکل و معطلی از ای


برچسب ها: فرماندار قصرشیرین - مرز خسروی - تردد - خسروی - فرماندار - زوار - قصرشیرین
آخرین اخبار سرویس:

مرز خسروی همچنان 24 ساعته آماده تردد زوار است

مرز خسروی همچنان 24 ساعته آماده تردد زوار است