مطالب مرتبط:
ریختن مصالح ساختمانی در حریم جاده تا 2 سال حبس دارد
آش و لاش شدن 5 جوان در حادثه برخورد پژو پارس با درخت
لحظه هولناک برخورد هواپیمای آتش نشانی با سیم برق / فیلم
آش و لاش شدن 5 جوان در حادثه برخورد پژو پارس با درخت
شکایت بی سابقه بهزاد بلور از برخورد زشت شبکه بی بی سی با او+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 01:302024-09-07سياسي

برخورد قضایی با ریختن نخاله و مصالح ساختمانی در حریم جاده ها


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان از برخورد قضایی با ریختن نخاله و مصالح ساختمانی در حریم جاده های این استان خبر داد.

- خرم آباد - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان از برخورد قضایی با ریختن نخاله و مصالح ساختمانی در حریم جاده های این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عارف امرایی در سخنانی، اظهار داشت: ریختن هرگونه زباله، نخاله و مصالح ساختمانی در حریم جاده ها علاوه بر جریمه نقدی یک ماه تا دو سال حبس به دنبال دارد.

وی گفت: بر اساس ماده هفت لایحه قانون ایمنی راه ها، ریختن زباله، نخاله، مصالح ساختمانی، روغن موتور و نظایر آن، نصب و استقرار تابلو یا هر شیء دیگر در راه ها و حریم قانونی جاده ها و همچنین هر گونه عملیاتی که موجب اخلال در تردد وسایل نقلیه می شود و نیز ایجاد راه دسترسی ممنوع و جرم محسوب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان، ادامه داد: طبق قانون، مرتکبان جرایم بالا علاوه بر جبران خسارت وارده به حبس از سه ماه تا دو سال محکوم و چنانچه تخریبی صورت نگرفته باشد، مرتکب یا مرتکبان حسب مورد موظف به رفع موانع و رفع تجاوز و جبران خسارت وارده به یک تا شش ماه حبس یا به پرداخت جزای نقدی از 500 هزار تا 5 میلیون ریال محکوم خواهند شد.


برچسب ها: راهداری و حمل ونقل جاده ای - مصالح ساختمانی - حمل ونقل جاده ای - مدیرکل راهداری - ساختمانی - جاده ای لرستان - برخورد قضایی
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قضایی با ریختن نخاله و مصالح ساختمانی در حریم جاده ها

برخورد قضایی با ریختن نخاله و مصالح ساختمانی در حریم جاده ها