مطالب مرتبط:
واکنش رییس سازمان حفاظت محیط زیست به تخریب جنگل الیمالات
واکنش رییس سازمان حفاظت محیط زیست به تخریب جنگل «الیمالات»
واکنش رییس سازمان حفاظت محیط زیست به تخریب جنگل الیمالات
واکنش رییس سازمان حفاظت محیط زیست به تخریب جنگل های الیمالات
واکنش رییس سازمان محیط زیست به خبر تخریب جنگل های الیمالات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1403 ساعت 13:352024-09-02اجتماعي

واکنش رییس سازمان محیط زیست به تخریب جنگل الیمالات


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر تخریب جنگل های الیمالات از پیگیری ویژه سازمان محیط زیست نسبت به این موضوع خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، روز گذشته تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان از فعالیت مجدد سرمایه گذار طرح گردشگری جنگل الیمالات شهرستان نور استان مازندران داشت.

این فعالیت درحالی است که با حکم دادستانی بخش توقفگاه و باجه غیرقانونی اخذ وجه در مجتمع گردشگری الیمالات پلمب و دستور داده شد با مسببان قطع چهار هزار اصله درخت در این طرح، برخورد و خسارت وارده اخذ شود.

همچنین در تاریخ فروردین 1403 نیز مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور به دلیل مراجعه نکردن به مرجع قضایی برای ارائه توضیحات لازم درباره تخریب بخشی از جنگل الیمالات بخش چمستان بازداشت شد.

در واکنش به این اقدام، شینا انصاری رییس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی توییتری درباره تخریب جنگل های الیمالات -در استان مازندران-نوشت: خبر نگران کننده تخریب جنگل های الیمالات به دستم رسید.

همکارانم در اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران موضوع را پیگیری کرده اند این منطقه جزو مناطق چهارگانه تحت حفاظت سازمان نیست امیدوارم سازمان منابع طبیعی با حساسیت مساله را بررسی کند.


برچسب ها: رییس سازمان - سازمان محیط زیست - محیط زیست - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - سازمان - گردشگری - سازمان حفاظت محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس سازمان محیط زیست به تخریب جنگل الیمالات

واکنش رییس سازمان محیط زیست به تخریب جنگل الیمالات