مطالب مرتبط:
بوی عطر و ادکلن های قاچاق به بازار نرسید
قیمت جدید دیگنیتی در بازار + جدول
پیش بینی بورس امروز 19 شهریور 1403 / چشم انداز بازار تیره است؟
آخرین قیمت پرچمدار سایپا در بازار خودرو
قیمت خودرو امروز 19 شهریور 1403/ روند کاهشی بازار ادامه دارد + جدول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 15:572024-09-09حوادث

بوی عطر و ادکلن های قاچاق به بازار نرسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بیان داشت: مأموران این پلیس در رصد های اطلاعاتی از انتقال محموله های قاچاق به انبار ساختمانی در محدوده بازار تهران مطلع شدند و تحقیقات پلیسی نشان از این .

- رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف محموله عطر و ادکلن خارجی قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این پلیس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بیان داشت: مأموران این پلیس در رصد های اطلاعاتی از انتقال محموله های قاچاق به انبار ساختمانی در محدوده بازار تهران مطلع شدند و تحقیقات پلیسی نشان از این داشت مالک یک ساختمان اداری و تجاری در محدوده پامنار تهران با استفاده از خودرو های باری مقدار فراوانی ادکلن و عطر قاچاق در این مکان دپو کرده است.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از این مکان پرداخته که در نتیجه موفق به کشف تعداد 538 عدد انواع عطر و ادکلن خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مشکوفه را 15 میلیارد ریال برآورد کردند ادامه داد: در این رابطه یک مالک امو


برچسب ها: رییس پلیس امنیت اقتصادی - پلیس امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت - امنیت اقتصادی - پلیس - تهران - پلیس امنیت
آخرین اخبار سرویس:

بوی عطر و ادکلن های قاچاق به بازار نرسید

بوی عطر و ادکلن های قاچاق به بازار نرسید