مطالب مرتبط:
اجرای موفقیت آمیز تعمیرات برنامه ریزی شده سالانه مدول A واحد احیا مستقیم شماره یک
cspf ir احکام جدید بازنشستگان کشوری |نشست معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان/ فیش حقوقی بازنشستگان بدون مبلغ همسان سازی صادر شد
تاثیر برنامه ریزی گازی عربستان بر ایران
تاثیر برنامه ریزی گازی عربستان بر ایران
افشاگری شولتس درباره حمله اوکراین به روسیه/ برنامه ریزی مخفیانه برای این عملیات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 10:202024-08-22اقتصادي

برنامه ریزی اورژانس برای استقرار امکانات و تجهیزات در مرزها


برنامه ریزی های لازم برای استقرار امکانات و تجهیزات در مرزها بر اساس تعداد زائرانی که از هر مرز عبور می کنند، انجام شده است.

- رییس سازمان اورژانس کشور گفت: برنامه ریزی های لازم برای استقرار امکانات و تجهیزات در مرزها بر اساس تعداد زائرانی که از هر مرز عبور می کنند، انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جعفر میعادفر افزود: موج بازگشت زائرین اربعین حسینی به کشور آغاز شده و از حدود سه میلیون و سیصد هزار زائری که از مرزها گذشتند، حدود یک میلیون و هفتصد هزار نفر به کشور بازگشتند.

وی ادامه داد: همان طور که پیش بینی می شد جمعیت زائرین اربعین کم کم وارد خاک عراق می شوند اما در بازگشت ما با موج جمعیت روبرو هستیم.

میعادفر تاکید کرد: نکته بسیار مهم این است که اغلب این زائرین ممکن است در طول این چند روز خواب و استراحت کافی نداشته باشند و یا وضعیت غذا و اسکان مناسبی نداشتند و این در مسیر بازگشت اگر استراحت کافی نداشته باشند، بسیار حادثه آفرین است.

وی افزود: خوشبختانه با تدابیری که امسال در نظر گرفته شده بود مانند استقرار کافی مراکز درمانی، استقرار کانکس هوای سرد و بیمارستان های صحرایی ما هیچ موردی فوتی داخل کشور نداشتیم و امیدوار یم این چند روز باقی مانده نیز با همکاری زائرین عزیز و توجه هم وطنان به توصیه های اورژانس به سلامت عبور ک


برچسب ها: برنامه ریزی - زائرین اربعین - رییس سازمان اورژانس کشور - امکانات - تجهیزات - استقرار - مرزها
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی اورژانس برای استقرار امکانات و تجهیزات در مرزها

برنامه ریزی اورژانس برای استقرار امکانات و تجهیزات در مرزها