مطالب مرتبط:
پنج شبکه حفاری در آذربایجان غربی منهدم شد
کاهش دمای هوا در آذربایجان غربی/ بارش های رگباری ادامه دارد 
تصاویر/ آیین تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان آذربایجان غربی
واژگونی پراید در آذربایجان غربی یک کشته و چهار زخمی بر جای گذاشت
آذربایجان غربی سوگوار سالروز شهادت اباالمهدی (عج) است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 23:252024-09-14حوادث

5 شبکه حفاری در آذربایجان غربی منهدم شد


فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: طی یک ماه گذشته توسط عوامل این یگان، پنج شبکه حفاری غیرمجاز شناسایی و منهدم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ رضا مظفری نسب در این خصوص اظهار کرد: در این ارتباط 16 نفر دستگیر و به همراه آلات و ادوات حفاری توقیفی جهت سیر مراحل قانونی و قضایی به پاسگاه ها و کلانتری های مربوطه منتقل شدند.

وی افزود: در راستای جلب مشارکت های اجتماعی به عنوان یکی از اهداف راهبردی یگان حفاظت و نیز انجام اقدامات پیشگیرانه، طی یک ماه گذشته 17 صورت جلسه مشارکت با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای نزدیک آثار تاریخی و نیز معدن دارانی که معدن آنها در جوار یا نزدیکی آثار و تپه های تاریخی قرار دارند و همچنین عشایر مناطق مختلف استان به امضا رسیده است.

مظفری نسب اضافه کرد: در جهت تعامل و همکاری با ارگان های همیار نیز 2 تفاهم نامه همکاری با فرمانده یگان حفاظت استان همجوار کردستان و یگان حفاظت محیط زیست در راستای همکاری های مشترک به امضا رسید.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی ادامه داد: درحوزه عملیات ها و ساخت و سازهای غیر مجاز نیز در این مدت 11 عملیات و ساخت و ساز غیر مجاز توسط عوامل یگان حفاظت استان متوقف و اخطار کتبی صادر شد.


برچسب ها: آذربایجان غربی - اداره کل میراث فرهنگی - یگان حفاظت - صنایع دستی و گردشگری - آذربایجان - فرمانده یگان حفاظت - حفاری
آخرین اخبار سرویس:

5 شبکه حفاری در آذربایجان غربی منهدم شد

5 شبکه حفاری در آذربایجان غربی منهدم شد