مطالب مرتبط:
پرداخت 225 میلیارد ریال وام دانشجویی در سال تحصیلی گذشته
پرداخت وام دانشجویی از صندوق رفاه دانشجویان تعطیل شد
105 میلیارد ریال از مطالبات کشاورزان جوکار استان اردبیل پرداخت شد
جهاد دانشگاهی اردبیل 378 میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خرد پرداخت می کند
افزایش رضایتمندی از روند رو به رشد بیمه سرمد و کاهش زمان پرداخت خسارت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 15:552024-09-18سياسي

رشد پرداخت وام دانشجویی در اردبیل


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: وام های دانشجویی در راستای اهمیت بحث سیاست جمعیتی برای دانشجویان متأهل پرداخت می شود که در سال گذشته رشد مناسبی داشته است.

- مشگین شهر-معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: وام های دانشجویی در راستای اهمیت بحث سیاست جمعیتی برای دانشجویان متأهل پرداخت می شود که در سال گذشته رشد مناسبی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رهبر بعد از ظهر چهارشنبه در سفر به شهرستان مشگین شهر در دیدار با امام جمعه این شهرستان و با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در سال های گذشته، اظهار کرد: وام های دانشجویی در راستای اهمیت بحث سیاست های جمعیتی، وام ازدواج و فرزند آوری برای دانشجویان متأهل دانشگاه پرداخت می شود که در سال گذشته بیش از 430 درصد وام های پرداختی نسبت به سال های گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: خوابگاه متأهلی برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در قالب تجهیز یک ساختمان و 10 سوییت دو خوابه انجام می شود و این خوابگاه به زودی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: با برگزاری بیست وهشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت و طبق اعلام دبیرخانه این جشنواره، دانش


برچسب ها: دانشجویی - دانشگاه علوم پزشکی اردبیل - وام های دانشجویی - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی اردبیل - پرداخت - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

رشد پرداخت وام دانشجویی در اردبیل

رشد پرداخت وام دانشجویی در اردبیل