مطالب مرتبط:
سقط جنین؛ قتل نفس است / برنامه جدید وزارت بهداشت برای کاهش آن
هشدار وزیر اسبق بهداشت به مردم
کمبود 1000 مراقب بهداشت در مدرسه های خوزستان
پست نگران کننده وزیر اسبق بهداشت در اینستاگرام
دیدار تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزیر بهداشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 14:202024-09-11اقتصادي

تشریح عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور در تشریح عملکرد این اداره گفت: ارائه خدمات غربالگری ناباروری، مشاوره فرزندآوری و کلاس مشاوره ازدواج برای تعداد 590هزار و پنج نفر در راستای برنامه جوانی جمعیت انجام شد.

- ایسنا/مازندران مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور در تشریح عملکرد این اداره گفت: ارائه خدمات غربالگری ناباروری، مشاوره فرزندآوری و کلاس مشاوره ازدواج برای تعداد 590هزار و پنج نفر در راستای برنامه جوانی جمعیت انجام شد.

دکتر سید حمید حسینی در گفت وگو با ایسنا در خصوص عملکردسال گذشته و 5 ماهه اول امسال شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور اظهار کرد: ساخت، تجهیز و افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت لاویج با اعتبار 2 میلیارد و 900 میلیون تومان انجام شده است.

وی از اتمام ساخت خانه بهداشت اسپی کلا با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان خبر داد و افزود: پروژه در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی چمستان به مبلغ 5 میلیارد و 100 میلیون تومان جذب اعتبار شد که 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

حسینی با اشاره به جذب اعتبار پروژه در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت شهری رویان به مبلغ 5 میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی 95 درصد، خاطرنشان کرد: اعتبار و خرید تجهیزات مرکز خدمات جامع سلامت رویان و خانه بهداشت اسپی کلا با اعتبار یک میلیارد و 258 میلیون


برچسب ها: شبکه بهداشت و درمان - بهداشت و درمان - مدیر شبکه بهداشت و درمان - شهرستان نور - شبکه بهداشت - مرکز خدمات جامع سلامت - مدیر شبکه بهداشت
آخرین اخبار سرویس:

تشریح عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور

تشریح عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور