مطالب مرتبط:
دنیای استکبار دنبال برهم زدن توازن محبت و غیرت است
نگاه به شرق|تدوین نقشه توسعه،کلید توازن روابط خارجی ایران
سفر رییس جمهور به نیویورک فرصت خوبی برای ابتکارات دیپلماتیک است/ برای احیای برجام باید میان مفاد و بندهای آن توازن و تعادل جدیدی ایجاد شود
ویدیو/ علی دایی در دنیای مد / علی دایی هم وارد صنعت مد شد
طراحی ناخن اقیانوسی: موج جدید زیبایی در دنیای مد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 13:102024-09-07سياسي

دنیای استکباربه دنبال برهم زدن توازن محبت و غیرت است


معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه انبیای الهی برای ایجاد محبت و غیرت برگزیده شدند، گفت: دنیای استکبار به دنبال برهم زدن توازن محبت و غیرت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ احمدرضا منشوری ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه رودبار اظهار کرد: تقویت روحیه اعتقادی و ایمانی در بین نیروهای مسلح بسیار اهمیت دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با تاکید بر ضرورت اعتلای فرهنگ دینی و ایمانی در رسته های مختلف بیان کرد: ایجاد روحیه ایمانی و اعتقادی در بخش های مختلف مورد تاکید است.

منشوری با اشاره به سلطه زورگویان و منفعت طلبان در جهان اضافه کرد: سلطه طلبان و سودجویان پایبند بر هیچ عقیده و باوری نیستند و فقط به سود و منفعت و دنیاطلبی خویش می اندیشند.

وی با اشاره به حماسه سازی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس افزود: تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل ها و اندیشه های مختلف در اولویت قرار گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه انبیا الهی برای ایجاد محبت و غیرت برگزیده شدند، گفت: دنیای استکبار دنبال برهم زدن توازن محبت و غیرت است.

منشوری با اشاره به آفت ها و آسیب های حذف توازن محبت و غیرت بیان کرد: با برهم خوردگی توازن محبت و غیرت، حلال و حرام، محرم و نامحرم و حق و باطل از بین می رود.


برچسب ها: معاون هماهنگ کننده سپاه - سپاه قدس گیلان - مراسم تکریم و معارفه - دفاع مقدس - هشت سال دفاع مقدس - سپاه قدس - اشاره
آخرین اخبار سرویس:

دنیای استکباربه دنبال برهم زدن توازن محبت و غیرت است

دنیای استکباربه دنبال برهم زدن توازن محبت و غیرت است