مطالب مرتبط:
10 طرح بهداشتی و درمانی در یزد آماده بهره برداری است
سه طرح بهداشتی درمانی در کردستان بهره برداری شد
10 طرح بهداشتی درمانی به ارزش 1100 میلیارد تومان در آستانه بهره برداری
11 طرح بهداشتی و درمانی مازندران به بهره برداری رسید
112 طرح استان مرکزی در بخش کشاورزی بهره برداری خواهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 15:002024-08-27اقتصادي

بهره برداری از 10 طرح بهداشتی و درمانی در استان یزد، به زودی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد: 10 طرح بهداشتی و درمانی به ارزش یک هزار و 100 میلیارد تومان در استان یزد، به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، هاشمی در جمع اصحاب رسانه استان یزد به مناسبت هفته دولت گفت: 10 طرح بهداشتی و درمانی به ارزش یک هزارو 100 میلیارد تومان در استان یزد به زودی به بهره برداری می رسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به پیشرفت 80 درصدی 118 طرح عمرانی فعال این دانشگاه، اولویت دانشگاه علوم پزشکی یزد در مدت سه سال گذشته را تکمیل طرح های نیمه تمام دانست.

هاشمی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم 128 طرح عمرانی در این دانشگاه به ارزش 10 همت وجود داشت که در مدت سه سال اخیر 51 طرح با 1900 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد مهمترین مشکل در حوزه نیروی انسانی را مربوط به تامین کادربهداشت و درمان دانست و گفت: با این حال اقداماتی مثل راه اندازی دانشکده بهیاری و جذب نیروی انسانی از طریق آزمون استخدامی برای رفع این مشکل صورت گرفته است، به طوریکه تاکنون 106 نفر از این طریق جذب شده اند.

هاشمی از افزایش 348 تخت درمانی در مدت یکسال گذشته در استان یزد خبر داد و گفت: به دلیل کمبود نیروی انسانی به ویژه پرستار برخی از این تخت ها هنوز عملیاتی نشده اند.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی - رییس دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم - دانشگاه - بهره برداری - علوم پزشکی - میلیارد تومان
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 10 طرح بهداشتی و درمانی در استان یزد، به زودی

بهره برداری از 10 طرح بهداشتی و درمانی در استان یزد، به زودی