مطالب مرتبط:
تصاویر/ همایش انجمن راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم
روایتگری میدانی انجمن راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم
معرفی 60 هزار شهید سراسر کشور با پویش قهرمان محله در هفته دفاع مقدس/حاج قاسم بزرگ ترین بسیجی انقلاب اسلامی است
روایتگری میدانی انجمن راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم اجرا شد
بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس/ گذر زمان بر اراده ما در خونخواهی اسماعیل هنیه خللی ایجاد نخواهد کرد/ انقلاب اسلامی امروز زنده تر از گذشته با قدرت به پیش می رود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1403 ساعت 15:002024-09-20سياسي

دفاع مقدس ازدرخشان ترین بخش های تاریخ انقلاب اسلامی بود


دفاع مقدس یکی از درخشان ترین بخش های تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و این دوره پر از عزت، صبر، مقاومت و ضامن استقلال برای کشور شد.

- قم- امام جمعه قم گفت: دفاع مقدس یکی از درخشان ترین بخش های تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و این دوره پر از عزت، صبر، مقاومت و ضامن استقلال برای کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد با تبریک در پیش بودن میلاد پیامبر اسلام و امام صادق علیه السلام گفت: خداوند پیامبر و ائمه اطهار علیهم السلام را اسوه حسنه برای مردم قرار داده است.

امام جمعه قم گفت: به نظر می رسد علت اسوه پردازی در قرآن آن است که بشر علاوه بر نیاز به موعظه نیاز به سرمشق و امام و پیشرو نیز دارد و معرفی شخص پیامبر اسلام به عنوان اسوه بسیار اثر بخش و مهم است، چرا که همه فضیلت ها در این شخصیت وجود دارد.

آیت الله سعیدی ادامه داد: نباید در شخصیت پیامبر، وی را فرا انسانی و دور از دسترسی معرفی کنیم چرا که اسوه بودن ایشان بی معنا خواهد بود.

وی بیان کرد: در روز قیامت نیز ارزش مومنان به اندازه شباهت نسبت به حضرت خواهد بود و پیامبر اسلام فرمودند، در روز قیامت نزدیک ترین به مردم امانت دار تر، صادق تر، خوش اخلاق تر و نزدیک تر به مردم باشد.


برچسب ها: تاریخ انقلاب اسلامی ایران - انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی ایران - تاریخ انقلاب - دفاع مقدس - اسلام - پیامبر اسلام
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس ازدرخشان ترین بخش های تاریخ انقلاب اسلامی بود

دفاع مقدس ازدرخشان ترین بخش های تاریخ انقلاب اسلامی بود