مطالب مرتبط:
بهره برداری از 50 هزار میلیارد پروژه طی سال جاری در استان کرمان
2 پروژه آبرسانی در مریوان با اعتبار 650 میلیارد ریال به بهره برداری رسید
بهره برداری از 817 پروژه استان تهران در هفته دولت
بهره برداری از پروژه های راهداری در استان همزمان با هفته دولت
بهره برداری از 817 پروژه استان تهران در هفته دولت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 13:052024-08-28اقتصادي

بهره برداری از چهار پروژه آبرسانی در جنوب استان کرمان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: دو طرح تامین آب شهر کهنوج و روستای کوتک با اعتبار 135 میلیارد ریال و دو پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال در شهرستان منوجان در هفته دولت به بهره برداری رسید.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: دو طرح تامین آب شهر کهنوج و روستای کوتک با اعتبار 135 میلیارد ریال و دو پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال در شهرستان منوجان در هفته دولت به بهره برداری رسید.

علیرضا عبدیان امروز هفتم شهریور ماه در آیین افتتاح پروژه های آبرسانی در شهرستان کهنوج اظهار کرد: تامین آب شرب یکی از وظایف ذاتی آب و فاضلاب است که با حفر و تجهیز دو حلقه چاه در کهنوج این امر مهم تحقق یافت.

وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه ظرفیت تولید آب شرب سالم در این شهر 33 لیتر افزایش یافت، عنوان کرد: عملیات حفاری این دو حلقه چاه تا عمق 150 متر انجام شد و اعتبار 57 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات استانی و داخلی شرکت آب و فاضلاب برای آن هزینه شده است.

همچنین عبدیان در حاشیه افتتاح طرح تامین آب روستای کوتک با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه 2000 نفر از مشترکان روستاهای کوتک بالا، کوتک وسط و کوتک پایین از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می شوند، گفت: این طرح شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه به عم


برچسب ها: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - پروژه آبرسانی - بهره برداری - استان کرمان - آب و فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب - آبرسانی
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از چهار پروژه آبرسانی در جنوب استان کرمان

بهره برداری از چهار پروژه آبرسانی در جنوب استان کرمان