مطالب مرتبط:
بغض زن دوم رضا رویگری شکست / عکس
عکس دلخراش از رضا رویگری پس از سکته اش + عکس
تصویری جدید از رضا رویگری پس از سکته + عکس
تصویری جدید از رضا رویگری پس از سکته + عکس
تصویری جدید از رضا رویگری پس از سکته + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 شهریور 1403 ساعت 17:302024-09-12فرهنگي

بغض زن دوم رضا رویگری شکست


تارا کریمی، همسر رضا رویگری پس از خبرساز شدن حضور این بازیگر پیشکسوت در آسایشگاه کهریزک در گفت وگویی تلفنی با یکی از تلویزیون های اینترنتی، ضمن گلایه از قضاوت هایی که در مورد نحوه برخورد او با این هنرمند شده است می گوید 8 سال از عمرش را صرف نگهداری و پرستاری از رویگری کرده است.

 شامگاه دوشنبه، پنجم اردیبهشت بود که انتشار ویدئویی از رضا رویگری از آسایشگاه کهریزک خطاب به علاقه مندان و طرفدارانش خبرساز شد.

او در این ویدئو با بیان این که بعد از شصت سال کار، همسرم مرا این جا انداخته است و نه تلفنی دارم و نه کارت بانکی از طرفدانش خواست به او کمک کنند.

انتشار این ویدئو واکنش مسئولانی چون سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و محمد خزاعی، رییس سازمان سینمایی را برانگیخت و در ادامه پرویز پرستویی با بازنشر ویدئویی در استوری اینستاگرامش از تهیه خانه همراه با پرستار برای رضا رویگری خبر داد.

آن طور که در آن ویدئو آمده بود عاملان این کار پرستویی به همراه علیرضا اصغری، خَیِر جوان، شقایق فراهانی، علیرام نورایی و شهربانو منصوریان بودند.

همچنین امروز، چهارشنبه، هفتم اردیبهشت علیرضا غروی، مجری، بازیگر و فیلمساز اعلام کرد حاج مهدی عباسی نامی که یکی از مالکان بزرگ شمیران تهران است، به او گفته است در خیابان نیاوران یک آپارتم


برچسب ها: آسایشگاه کهریزک - رضا رویگری - رویگری - موسسه هنرمندان پیشکسوت - ویدئو - رییس سازمان سینمایی - آسایشگاه
آخرین اخبار سرویس:

بغض زن دوم رضا رویگری شکست

بغض زن دوم رضا رویگری شکست