مطالب مرتبط:
عزم بلند دولت چهاردهم برای آبادانی سیستان و بلوچستان/ سیر اداری فعالان اقتصادی را تسهیل خواهیم کرد
تولید سالانه 13 هزار تن شیر در سیستان و بلوچستان
اجرای 760 میلیارد ریال طرح در فرودگاه های سیستان و بلوچستان
140 هزار تن خرما در سیستان و بلوچستان برداشت شد
برداشت موز در سیستان و بلوچستان از مرز 75 هزار تن فراتر رفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 08:352024-09-08اقتصادي

مبارزه قاطع با مخلان اقتصادی در سیستان و بلوچستان


فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از اجرای مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ارزش بیش از 60 میلیارد ریال توسط مرزداران استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از اجرای مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ارزش بیش از 60 میلیارد ریال توسط مرزداران استان خبر داد.

سردار رضا شجاعی در گفت وگو با ایسنا، افزود: در این مرحله تعداد 2 هزار و 882 نفر اتباع بیگانه غیر مجاز در یک هفته شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده مربانی استان در ادامه افزود: مرزداران این فرماندهی مستقر در سرتاسر مرزهای استان با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی موفق شدند در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن توقیف 43 دستگاه انواع وسیله و دستگیری 21 نفر در این رابطه، مقدار 75 هزار و 575 لیتر فرآورده های سوختی، تعداد 4 میلیون 111 هزار و 31 عدد انواع دارو، تعداد 804 عدد انواع قوطی مشروبات الکی، تعداد 445 قطعه انواع لوازم یدکی، تعداد 5 تن 770 کیلوگرم آرد و کود شیمیایی، تعداد 966 عدد انواع قوطی نوشیدنی، مقدار 4 هزار و 500 لیتر روغن خوراکی، تعداد 12 راس احشام را کشف کنند.

شجاعی افزود: مرزداران در یک عملیات دیگر موفق شدند، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، و دستگیری دو نفر قاچاقچی سلاح تعداد 12 عدد انواع سلاح شامل: یک قبضه سلاح کلاش بهمراه یک تیغه خشاب، 10


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - مبارزه با قاچاق کالا - قاچاق کالا و ارز - استان سیستان و بلوچستان - مبارزه با قاچاق - بلوچستان - استان
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه قاطع با مخلان اقتصادی در سیستان و بلوچستان

مبارزه قاطع با مخلان اقتصادی در سیستان و بلوچستان