مطالب مرتبط:
ناو هواپیمابر روزولت آمریکا در حال خروج از خاورمیانه؛ آیا احتمال حمله ایران به اسراییل کم شده؟
اگر کشورهای اسلامی با هم متحد باشند آمریکا، اروپا و اسراییل به این راحتی جرات نمی کنند مسلمان ها را بمباران کنند/ تا زمانی که با هم باشیم هیچ کس توان آسیب رساندن به ما را ندارد
روز342 طوفان الاقصی| ادامه بمباران خانه های مسکونی
روز342 طوفان الاقصی/ ادامه بمباران خانه های مسکونی
چرایی شکست نیروی دریایی آمریکا در دریای سرخ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 شهریور 1403 ساعت 18:452024-09-12بين الملل

اگر مداخله آمریکا پس از طوفان الاقصی نبود، اسراییل سرنگون می شد


دبیرکل گردان های سیدالشهداء عراق گفت که «وزیر خارجه آمریکا به نخست وزیر عراق اطلاع داده بود که اگر مداخله آمریکا پس از طوفان الاقصی نبود، - اگر مداخله آمریکا پس از طوفان الاقصی نبود، اسراییل سرنگون می شد دبیرکل گردان های سیدالشهداء عراق گفت که وزیر خارجه آمریکا به نخست وزیر عراق اطلاع داده بود که اگر مداخله آمریکا پس از طوفان الاقصی نبود، اسراییل سرنگون می شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابو آلا الولایی دبیرکل گردان های سیدالشهداء عراق عنوان کرد: مرحله اول مداخله ما در حمایت از غزه، با حمله به پایگاه های آمریکایی در داخل عراق آغاز شد و حملات موثر بود.

او در گفت وگو با شبکه المسیره خاطرنشان کرد: مرحله دوم عملیات ما هدف قرا دادن داخل سرزمین های اشغالی فلسطین بود و نیروگاه ها، بندر اشدود و حیفا را هدف قرار دادیم.

فرمانده مقاومت عراقی افزود: مرحله سوم با عملیات مشترک با قهرمانان یمن آغاز شد که آقای سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله به آن ها اشاره کرده و تبریک گفتند.

دبیرکل گردان های سیدالشهداء عراق تأکید کرد: یک مرحله جدید و هماهنگی با تعدادی از جبهه ها برای اجرای عملیات انجام خواهد شد.

ابو آلا الولایی تصریح کرد: به لطف خدا توانستیم بیش از یک پایگاه آمریکایی مانند پایگاه های اربیل و الحریر را از خدمت خارج کنیم و در روزهای آینده شا


برچسب ها: آمریکا - وزیر خارجه آمریکا - مداخله - داخل - عراق - نخست وزیر عراق - الاقصی
آخرین اخبار سرویس:

اگر مداخله آمریکا پس از طوفان الاقصی نبود، اسراییل سرنگون می شد

اگر مداخله آمریکا پس از طوفان الاقصی نبود، اسراییل سرنگون می شد