مطالب مرتبط:
برگزاری یادواره شهدای قرآنی در استان مازندران
هجدهمین یادواره شهدای غرب و شمال غرب در کردکوی برگزار شد
نوزدهمین یادواره شهدای جوپار برگزار شد
یادواره شهدای ورزشکار شهرستان خرامه برگزار شد
یادواره شهدای جهاد گر منطقه 5 جهاد کشاورزی استان فارس برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1403 ساعت 10:102024-09-19سياسي

یادواره شهدای قرآنی در مازندران برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از شناسایی 220 شهید قرآنی در استان خبر داد و گفت: یادواره شهدای قرآنی در استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار صبح پنجشنبه در جمع اعضای ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس از برگزاری یادواره شهدای قرآنی در استان خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای مازندران در مهرماه و تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجامع مردمی وابسته در جهت باشکوه تر شدن این کنگره، افزود: برگزاری کنگره ملی شهدا، جانی دوباره به فرهنگ ایثار و شهادت می دهد و رویداد جدیدی در ذیل این کنگره ها به وجود خواهد آمد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان اینکه بیش از 220 شهید قرآنی در استان شناسایی شد، خاطر نشان کرد: طبق آمار و ارقام موجود، در بین استان های کشور، افتخار رتبه برتر برگزاری یادواره های شهدا در شهرها روستاهای ایران اسلامی به استان مازندران تعلق دارد که نشان از ارادت ویژه و همت مردم ولایتمدار و لاله خیز این استان شهیدپرور به فرهنگ مقاومت و شهادت دارد.

این مسئول فرهنگی استان در ادامه به مسئله توسعه مخاطب در برنامه ها و یادواره های شهدا اشاره کرد و بیان داشت: مشاهده های میدانی و رسانه ای که امروز در جامعه شاهد هستیم تنوع مخاطب با ظواهر گوناگون در برنامه های مناسبتی در هیئات مذهبی و


برچسب ها: برگزار - مازندران - استان - برگزاری - یادواره - قرآنی - شهدا
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای قرآنی در مازندران برگزار می شود

یادواره شهدای قرآنی در مازندران برگزار می شود