مطالب مرتبط:
پس لرزه ی سیلی مافوق صوت یمنی ها به تل آویو
اصابت موشک مافوق صوت یمن به نزدیک فرودگاه بن گوریون
وحشت صهیونیست ها با دیدن موشک مافوق صوت یمن+ فیلم
حملهٔ ما با یک موشک بالستیک مافوق صوت جدید انجام شد
اصابت موشک بسیار قدرتمند و مافوق صوت یمن به یک منطقه نظامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 08:552024-09-16بين الملل

سیلی مافوق صوت


عملیات موفقیت آمیز موشک هایپرسونیک انصارالله (موشک های رادارگریز فلسطین 2) در عمق استراتژیک اراضی اشغالی که گفته می شود خط راه آهن تل آویو - قدس را هدف قرار داده، - عملیات موفقیت آمیز موشک هایپرسونیک انصارالله (موشک های رادارگریز فلسطین 2) در عمق استراتژیک اراضی اشغالی که گفته می شود خط راه آهن تل آویو - قدس را هدف قرار داده، شوک سخت دیگری را به رژیم کودک کش صهیونیستی وارد ساخته و قدرت مقاومت را در مواجهه با این رژیم سفاک به تصویر کشیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام جم نوشت: سکوت خاص اکثر اعضای کابینه نتانیاهو و مقامات ارتش رژیم صهیونیستی، پرده از شکستی سخت برمی دارد؛ شکستی که هر لحظه از آن می گذرد، ابعاد بیشتری از آن عیان می شود.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور طی عملیاتی تلافی جویانه، با موشک فراصوت، منطقه یافا را در اراضی فلسطین اشغالی هدف قرار داده اند.

موشک هایپرسونیک ارتش یمن با طی مسافت، به هدف خود در اراضی اشغالی رسیده و سامانه های دفاعی رژیم اسراییل قادر به رهگیری آن نشده اند.

موشک جدید با طی مسافت 2040کیلومتر درعرض11دقیقه به اراضی اشغالی رسیده است.

این عملیات موشکی یمن،ترس و هراس را در دل صهیونیست ها انداخته است و عملیات منحصر به فرد دیروز درچهارچوب مرحله پنجم وشاهکار تلاش ها


برچسب ها: عمق استراتژیک - نیروهای مسلح - اراضی اشغالی - سخنگوی نیروهای مسلح یمن - رژیم کودک کش صهیونیستی - موشک - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

سیلی مافوق صوت

سیلی مافوق صوت