مطالب مرتبط:
امام جمعه یزد: جدایی از ولایت انسان را ظلم پذیر می کند
حمله امام جمعه بابل به پزشکیان بابت دستور درباره محمد میرموسوی
بر آشفتگی یک امام جمعه از دستور پزشکیان برای بررسی پرونده مرگ در بازداشتگاه لاهیجان ؛ زمان رییسی هم این طور حرف می زدید؟!
اظهارات جدید امام جمعه رشت درباره حجاب
بر آشفتگی یک امام جمعه از دستور پزشکیان برای بررسی «پرونده مرگ در بازداشتگاه لاهیجان»؛ زمان رییسی هم این طور حرف می زدید؟!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1403 ساعت 10:352024-09-02سياسي

تأکید امام جمعه یزد بر مردمی ماندن دبیرخانه حسینیه ایران


امام جمعه یزد بر مردمی ماندن دبیرخانه بین المللی «یزد، حسینیه ایران» تاکید کرد و خواستار تبدیل مراسم عزاداری هفتم محرم به عنوان نماد عزاداری مردم یزد در استان، - ایسنا/یزد امام جمعه یزد بر مردمی ماندن دبیرخانه بین المللی یزد، حسینیه ایران تاکید کرد و خواستار تبدیل مراسم عزاداری هفتم محرم به عنوان نماد عزاداری مردم یزد در استان، کشور و مجامع بین المللی شد.

آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد در دیدار با مسئول دبیرخانه بین المللی یزد، حسینیه ایران ضمن تسلیت رحلت حضرت محمد صلی الله علیه و آله و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام ضمن قدردانی از این دبیرخانه، بر مردمی ماندن این دبیرخانه تاکید کرد، افزود: یکی از برنامه های مهم این دبیرخانه برگزاری مراسم عزاداری در هفتم ماه محرم باشد و برای بهتر برگزار شدن آن در طول سال برنامه ریزی شود به گونه ای که مراسم عزاداری 7 محرم نماد عزاداری مردم یزد در استان، کشور و مجامع بین المللی باشد.

سید حسن حسینی مسئول دبیرخانه حسینیه ایران، مهمترین اقدام این دبیرخانه را برگزاری مراسم عزاداری در هفتم محرم دانست و در خصوص ماهیت مراسم تجمع عزاداران هفتم محرم در شهر جهانی یزد، توضیح داد: این تجمع با شعار یک نوحه و یک علم با حضور همه هیئت های مذهبی و مردم یزد در روز هف


برچسب ها: دبیرخانه - یزد، حسینیه ایران - حسینیه ایران - بین المللی - مراسم عزاداری - امام جمعه یزد - عزاداری
آخرین اخبار سرویس:

تأکید امام جمعه یزد بر مردمی ماندن دبیرخانه حسینیه ایران

تأکید امام جمعه یزد بر مردمی ماندن دبیرخانه حسینیه ایران