مطالب مرتبط:
توضیحات وزیر آموزش و پرورش درباره شرط ثبت نام اتباع در مدارس
زمان جشن بازگشایی مدارس اعلام شد
مدارس دولتی هم پولی شدند؟
زمان جشن بازگشایی مدارس اعلام شد
دستورالعمل ثبت نام اتباع در مدارس اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 09:402024-09-11اقتصادي

نرخ اعلامی روپوش مدارس، معقول و کارشناسی شده است


معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان این که نرخ اعلامی برای روپوش مدارس در استان، نرخ کارشناسی بوده و تمام هزینه ها در آن لحاظ شده است، - ایسنا/یزد معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان این که نرخ اعلامی برای روپوش مدارس در استان، نرخ کارشناسی بوده و تمام هزینه ها در آن لحاظ شده است، آن را یک قیمت معقول و کف قیمت برای روپوش مدارس دانست.

رضا زاهدی در این باره تصریح کرد: در زمینه تامین پارچه مورد نیاز روپوش مدارس استان یزد با هماهنگی انجمن نساجی استان یزد پارچه هایی که امکان تامین آن در استان یزد بوده تامین شده و مابقی پارچه ها از طریق سایر استان ها تامین شده است.

وی افزود: امسال برای هر مدل روپوش، سه مدل پارچه با قیمت خاصی تامین شده است و این تنوع پارچه ها باعث شده تا واحدهای تولیدی برای تامین پارچه مورد نیاز خود راحت تر بتوانند اقدام کنند و بتوانند روی بحث قیمت هم مانور بدهند.

زاهدی با بیان این که بازار بسیار رقابتی است و در حدی که استان بتواند پارچه تامین کند با همکاری انجمن نساجی انجام داده ایم، عنوان کرد: در بحث قیمت گذاری با توجه این که روپوش مدارس، جزو گروه 2 کالایی است؛ هزینه های آن شامل هزینه دوخت، خرج کار، ملزومات با همکاری مدرسه و متصدیان واحدهای تولیدی به ه


برچسب ها: روپوش مدارس - استان یزد - استان - صنعت، معدن و تجارت - تامین - پارچه - نظارت و بازرسی
آخرین اخبار سرویس:

نرخ اعلامی روپوش مدارس، معقول و کارشناسی شده است

نرخ اعلامی روپوش مدارس، معقول و کارشناسی شده است