مطالب مرتبط:
زمان بازی های تیم فوتبال جوانان ایران مشخص شد
اعلام برنامه بازی های تیم جوانان برای فتح آسیا
نحوه تماشای بازی گرین بی پکرز و فیلادلفیا ایگلز در برزیل
مشخص شدن زمان بازی های تیم جوانان ایران در مرحله مقدماتی
سهم کودکان شهر کلات تنها یک مجموعه بازی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1403 ساعت 09:552024-09-06اقتصادي

کشورها و جایگاه ویژه بازی در سبد محصولات خانواده ها


بازی ها در برخی از کشورهای جهان جایگاه ویژه ای در سبد محصولات مصرفی خانواده ها داشته و توانسته اند ارزش اقتصادی بالایی را ایجاد کنند.

- خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: صنعت بازی در سال های اخیر به سرعت در حال رشد و تکامل است که این صنعت بخش های توسعه، تولید و توزیع بازی های ویدیویی را در بر می گیرد.

این صنعت با میلیون ها بازیکن در سراسر جهان تبدیل به یک صنعت چند میلیارد دلاری شده است.

این صنعت با پیشرفت های تکنولوژیکی، داستان سرایی خلاقانه و تجربه های گیم پلی فراگیر هدایت می شود.

از روزهای اولیه ماشین های آرکید تا دوران مدرن واقعیت مجازی، صنعت بازی به طور مداوم مرزهای سرگرمی را جابجا کرده است.

زهره احمدی پژوهشگر اندیشکده امید در همین زمینه یادداشتی را با محوریت اهمیت بازی در مصرف کالای فرهنگی کودک و نوجوان و عنوان بازی شوخی نیست! نوشته که برای انتشار در اختیار مهر قرار گرفته است.

مشروح متن این یادداشت را در ادامه می خوانیم؛ مصرف ، پدیده ای کلان و با ابعاد گوناگون است که با تغییرات اجتماعی و دگرگونی های فرهنگی دچار گسترش مفهومی شده است.

پیشرفت فناوری و شکل گیری سبک های مختلفی از برقراری ارتباطات، مقوله ی مصرف را تحت تاثیر قرار داده و آن را از انحصار کالاهای اقتصادی درآورده؛ به طوری که مصارف جدیدی در زندگی بشر شکل گرفته اس


برچسب ها: بازی - صنعت - خانواده ها - بازی های ویدیویی - خانواده - محصولات - کودک و نوجوان
آخرین اخبار سرویس:

کشورها و جایگاه ویژه بازی در سبد محصولات خانواده ها

کشورها و جایگاه ویژه بازی در سبد محصولات خانواده ها