مطالب مرتبط:
شناسایی 601 مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی در لرستان
ساختن ویلا در اراضی کشاورزی ممنوع
یک تغییر مهم در وزارت جهاد کشاورزی+ جزییات
مدیر عامل آبفا شیراز از شناسایی بیش از سه هزار فقره انشعاب غیرمجاز آب خبر داد
افتتاح چندین طرح عمرانی و کشاورزی در لرستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 23:102024-08-26حوادث

شناسایی 601 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان


فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان از شناسایی 601 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی از ابتدای سال تا کنون در این استان خبر داد.

- خرم آباد - فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان از شناسایی 601 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی از ابتدای سال تا کنون در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ مسلم مویدی در سخنانی به طرح برخورد با متخلفان تغییر کاربری غیرمجاز اشاره کرد و اظهار داشت: 601 مورد تغییر کاربری غیرمجاز از ابتدای سال تا کنون در سطح 69 هکتار شناسایی و برای متخلفان اخطار صادر شده و توقف عملیات صورت گرفته است.

وی بیان کرد: بیشترین تغییر کاربری های غیرمجاز ثبت شده در سامانه cms مربوط به شهرستان خرم آباد با تعداد 203 مورد بوده است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان، ادامه داد: استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در دریافت گزارش ها و همچنین هماهنگی با نیروهای منابع طبیعی و انتظامی در واکنش سریع به متخلفان از ویژگی های بارز یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان در برخورد با تغییر کاربری های غیرمجاز است.

سرهنگ مویدی، بیان کرد: خارج شدن اراضی مرغوب کشاورزی از چرخه تولید، زیانی است که به سهولت قابل جبران نیست، بنابراین حفظ و حراست از اراضی کشاورزی مهم ترین رسالت و وظیفه است که مستلزم به کارگیری همه امکا


برچسب ها: اراضی کشاورزی - تغییر کاربری غیرمجاز اراضی - تغییر کاربری - فرمانده یگان حفاظت - غیرمجاز - کشاورزی - کشاورزی لرستان
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 601 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان

شناسایی 601 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان