مطالب مرتبط:
نتایج آزمون های ارزشیابی دندانپزشکی و داروسازی سال 1403 اعلام شد
جشنواره تئاتر دانشجویی بستری برای ارائه توانمندی دانشجویان با پشتوانه علمی است
سه راهبرد کلیدی وزارت علوم برای کاهش طول تحصیل دانشجویان
سیمایی: رویکرد ما باید مبتنی بر مدارا و هدایت باشد/ دانشجویان نه تنها از لحاظ علمی، بلکه از نظر اخلاقی و دینی هم باید رشد کنند
تاکید وزیر علوم بر ضرورت تقویت فرهنگی و دینی دانشجویان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 13:052024-09-09دانش

نتایج آزمون ارزیابی علمی دانشجویان انتقالی علوم پزشکی اعلام شد


نتایج آزمون ارزیابی علمی دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی خارج از کشور متقاضی انتقال به داخل در دو گروه «ورودی های پیش از 2019» و «اول ژانویه 2019 به بعد» اعلام شد.

- نتایج آزمون ارزیابی علمی دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی خارج از کشور متقاضی انتقال به داخل در دو گروه ورودی های پیش از 2019 و اول ژانویه 2019 به بعد اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، براساس مصوبه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی آزمون های ارزیابی صلاحیت علمی برای دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور متقاضی انتقال به دانشگاه های داخل در دو گروه ورودی های قبل و بعد از ژانویه 2019، دوبار در سال برگزار می شود.

این آزمون های به منظور ارزیابی صلاحیت علمی دانشجویان در سه رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و براساس آیین نامه های مرتبط روز 18 مردادماه 1403 با حضور 316 داوطلب برگزار شدند.

نتایج آزمون ارزیابی علمی دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی خارج از کشور متقاضی انتقال به داخل در دو گروه ورودی های پیش از 2019 و اول ژانویه 2019 به بعد امروز دوشنبه 19 شهریورماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد.

به این ترتیب آن دسته از شرکت کنندگان در آزمون ارزیابی علمی دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی خارج از کشور متقاضی انتقال به داخل در دو گروه ورودی های پیش از


برچسب ها: دانشجویان - پزشکی - ارزیابی - دندانپزشکی - آزمون - داروسازی - انتقال
آخرین اخبار سرویس:

نتایج آزمون ارزیابی علمی دانشجویان انتقالی علوم پزشکی اعلام شد

نتایج آزمون ارزیابی علمی دانشجویان انتقالی علوم پزشکی اعلام شد