مطالب مرتبط:
محققان می خواهند از روی تُن صدا قند خون بیماران مبتلا به دیابت را پایش کنند
نمایشگاه گروهی عکس «آرام جان»
بیماران دیابتی البرز انسولین را از داروخانه های منتخب تهیه کنند
طالبان به جان زمین های کشت تریاک افتاد +عکس
راکب موتورسیکلت در سرپل ذهاب براثر برخورد با کامیون جان باخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 11:152024-09-01پزشكي

مزاحمت هایی که به قیمت جان بیماران تمام می شود


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: متأسفانه در اغلب موارد افرادی هستند که با گرفتن شماره 115 به ایجاد مزاحمت برای اورژانس می پردازند در صورتی که شاید در همان زمان بیماری نیازمند کمک فوری باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: متأسفانه در اغلب موارد افرادی هستند که با گرفتن شماره 115 به ایجاد مزاحمت برای اورژانس می پردازند در صورتی که شاید در همان زمان بیماری نیازمند کمک فوری باشد.

سید حمید حسینی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه حتی یک لحظه دیر رسیدن به صحنه حادثه امکان دارد به قیمت جان یک نفر هموطن تمام شود، افزود: از شهروندان تقاضا داریم از ایجاد مزاحمت تلفنی با خطوط اورژانس به جد پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: همچنین تقاضا داریم اگر در خیابان آژیر آمبولانس را شنیدند هرچه سریع تر راه را باز کنند و از حرکت در جلوی آمبولانس پرهیز کنند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با تأکید بر اینکه هیچ گاه صدای آژیر آمبولانس ها بی دلیل به صدا در نمی آید، افزود: انتظار داریم شهروندان مسئولانه از ایجاد مزاحمت های بی مورد و غیرضروری برای اورژانس امتناع کنند.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی نیشابور - دانشگاه علوم پزشکی - فوریت های پزشکی - مزاحمت - مدیریت حوادث - دانشگاه علوم - اورژانس
آخرین اخبار سرویس:

مزاحمت هایی که به قیمت جان بیماران تمام می شود

مزاحمت هایی که به قیمت جان بیماران تمام می شود