مطالب مرتبط:
رییس سابق دانشگاه تهران پیام داد/ مقیمی: نمی توانم اطمینان دهم که در تصمیمات و اقداماتم حقی ضایع نکرده باشم! جهت احقاق حقوق تمامی ذی نفعان دانشگاه حداکثر تلاشم را به کار گرفتم و کم فروشی نکردم
رییس سابق دانشگاه تهران: مطمئن نیستم که در تصمیمات و اقداماتم حقی ضایع نکرده باشم
محمد مقیمی:اطمینان نمیدهم که حقی را ضایع نکرده باشم
نمی توانم اطمینان دهم که در تصمیمات و اقداماتم حقی ضایع نکرده باشم
رییس دانشگاه تهران تغییر کرد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 13:052024-09-18سياسي

رییس سابق دانشگاه تهران:اطمینان نمیدهم حقی را ضایع نکرده باشم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رییس سابق دانشگاه تهران یا تاکید بر اینکه نمی توانم اطمینان دهم که در تصمیمات و اقداماتم حقی ضایع نکرده باشم، گفت: اما به شما اطمینان می دهم در جهت احقاق حقوق تمامی ذی نفعان دانشگاه حداکثر تلاشم را به کار گرفتم و کم فروشی نکردم.

متن پیام سید محمد مقیمی رییس سابق دانشگاه تهران به این شرح است: از شهریور سال 1400 که رییس جمهور شهید حضرت آیت الله رییسی رضوان الله علیه به اینجانب اعتماد نمودند و استاد فرهیخته جناب آقای دکتر زلفی گل حکم ریاست دانشگاه تهران را برای اینجانب صادر کردند، سه سال می گذرد.

خوشبختانه اقدامات و ابتکارات بسیار ارزشمندی برای ارتقای جایگاه دانشگاه تهران در این دوره مدیریتی صورت گرفته است و این مهم میسر نگردیده مگر با لطف پروردگار متعال و همت تمامی ذینفعان دانشگاه اعم از اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان گرانقدر، دانشجویان عزیز و مدیریت جهادی مدیران در سطوح مختلف دانشگاه تهران.

نمی توانم به شما اطمینان دهم که در تصمیمات و اقداماتم حقی ضایع نکرده باشم؛ اما به شما اطمینان می دهم در جهت احقاق حقوق تمامی ذی نفعان دانشگاه حداکثر تلاشم را به کار گرفتم و کم فروشی نکردم.

امیدوارم چهره ای از این خدمتگزار بخاطر بسپارید که همیشه همه شما را دوست داشته و به دوستی تان افتخار می کند و به دعای خیرتان نیا


برچسب ها: دانشگاه تهران - دانشگاه - تهران - اطمینان - رییس - اقدامات - آیت الله رییسی
آخرین اخبار سرویس:

رییس سابق دانشگاه تهران:اطمینان نمیدهم حقی را ضایع نکرده باشم

رییس سابق دانشگاه تهران:اطمینان نمیدهم حقی را ضایع نکرده باشم