مطالب مرتبط:
عراقچی: از افزایش تنش در منطقه ترسی نداریم
عراقچی به وزیر خارجه ژاپن: از افزایش تنش در منطقه ترسی نداریم، اما برخلاف رژیم صهیونیستی، خواهان گسترش تنش و درگیری در منطقه نیستیم
عراقچی: از افزایش تنش در منطقه ترسی نداریم
عراقچی: ترسی از افزایش تنش در منطقه نداریم
پزشکیان: توافق گازی با ترکمنستان راهبرد ایران برای تبدیل به هاب منطقه است/ عراقچی: همکاری با افغانستان افزایش می یابد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 21:452024-08-28بين الملل

ماشین کشتار صهیونیست ها باعث افزایش تنش در منطقه شده است


ایران خواهان تنش زدایی در منطقه غرب آسیا است، این در حالیست که ماشین کشتار و خشونت رژیم صهیونیستی باعث افزایش تنش و خشونت در منطقه شده است.

- وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران خواهان تنش زدایی در منطقه غرب آسیا است، این در حالیست که ماشین کشتار و خشونت رژیم صهیونیستی باعث افزایش تنش و خشونت در منطقه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کاسپر ولدکمپ وزیر امور خارجه هلند در تماس تلفنی با دکتر سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان، ضمن تبریک انتصاب ایشان به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه هلند با اشاره به نگرانی کشورش از افزایش بحران در منطقه غرب آسیا، خواستار خویشتنداری تمامی طرف ها و جلوگیری از گسترش تنش شد.

وی افزود: هلند امیدوار است چرخه خشونت و تنش در منطقه متوقف گردد و امکان ارسال کمک های بشردوستانه و پایان رنج مردم فلسطین فراهم شود.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز با تشکر از همتای هلندی خود، توسعه مناسبات مبتنی بر احترام متقابل با هلند را ممکن ارزیابی کرد.

رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان درخصوص تحولات غرب آسیا ضمن تاکید بر ضرورت توقف فوری جنگ علیه مردم غزه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران خواهان تنش زدایی در منطقه غرب آسیاست، این در حالیست که ماشین کشتار و خشونت رژیم صهی


برچسب ها: وزیر امور خارجه - امور خارجه - منطقه غرب آسیا - وزیر امور خارجه هلند - منطقه - رژیم صهیونیستی - خارجه
آخرین اخبار سرویس:

ماشین کشتار صهیونیست ها باعث افزایش تنش در منطقه شده است

ماشین کشتار صهیونیست ها باعث افزایش تنش در منطقه شده است