مطالب مرتبط:
اجرای پروژه مهر بانشاط در 66 مدرسه استثنایی و مرکز جامع کردستان
اجرای با کیفیت پروژه مهر در اولویت آموزش و پرورش کردستان است
اجرای با کیفیت پروژه مهر در اولویت آموزش و پرورش کردستان است
اجرای پروژه مهر در اولویت آموزش و پرورش کردستان است
با افرادی که چوب لای چرخ اجرای پروژه هامی گذارند باید مقابله کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 14:002024-09-01اجتماعي

اجرای پروژه مهر بانشاط در 66 مدرسه و مرکز جامع کردستان


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: پروژه مهر با شعار همه با هم یک صدا مدرسه قوی، ایران قوی در 44 مدرسه استثنایی و 22 مرکز جامع سنجش استان در حال اجرا است.

- ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: پروژه مهر با شعار همه با هم یک صدا مدرسه قوی، ایران قوی در 44 مدرسه استثنایی و 22 مرکز جامع سنجش استان در حال اجرا است.

طالب محمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه پروژه مهر یکی از برنامه های مهم در فعالیت های آموزش و پرورش است، اظهار کرد: پروژه مهر طرحی ملی و راهبردی است که هر ساله در تابستان به منظور آماده سازی مدارس و تمهید بازگشایی مطلوب مدارس در آغاز سال تحصیلی برای اجرا به مدارس ابلاغ می شود.

محمدی پروژه مهر را اقدامی در جهت شاداب سازی مدارس و ایجاد انگیزه در دانش آموزان با نیازهای ویژه دانست و افزود: پروژه مهر با هدف سامان دهی و آماده سازی امکانات و وسایل آموزشی، توسعه شایستگی های معلمان، ساماندهی مطلوب و توانمندسازی نیروی انسانی، برنامه ریزی جهت ثبت، سفارش و توزیع کتب درسی و سنجش نوآموزان در حال اجرا است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان، پروژه مهر را نمادی از همبستگی، تحول، مدیریت کار آمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت و گامی برای سازماندهی و ساماندهی بهتر امور آموزشی عنوان کرد و گفت: مدیران مدا


برچسب ها: پروژه مهر - رییس آموزش و پرورش استثنایی - آموزش و پرورش استثنایی - آموزش و پرورش - پروژه - رییس آموزش و پرورش - استثنایی
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه مهر بانشاط در 66 مدرسه و مرکز جامع کردستان

اجرای پروژه مهر بانشاط در 66 مدرسه و مرکز جامع کردستان