مطالب مرتبط:
8500 زائر اربعین حسینی از خدمات هلال احمر کردستان بهره مند شدند
افتتاح 2 طرح راهداری در رضوانشهر
8500 نفر زائر اربعین از خدمات امدادی هلال احمر کردستان بهره مند شدند
21 طرح توزیع برق در خاش افتتاح و کلنگ زنی شد
هلال احمر ایران محور امدادرسانی در منطقه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 07:302024-08-28اجتماعي

طرح همسفران خورشید هلال احمر افتتاح شد


دبیرکل جمعیت هلال احمر از حضور و مشارکت بیش از 1500 امدادگر و 3000 جوان داوطلب در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس به منظور ارائه خدمات به زائران امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

- دبیرکل جمعیت هلال احمر از حضور و مشارکت بیش از 1500 امدادگر و 3000 جوان داوطلب در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس به منظور ارائه خدمات به زائران امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، امروز سه شنبه در مراسم افتتاحیه طرح خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر در محل پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از استقرار بیش از 1500 امدادگر و 3000 جوان داوطلب در مسیرهای منتهی به حرم مطهر خبر داد و گفت: این تعداد در دو طرح همسفران خورشید و قدم به قدم خدمات خود را به زائران ارائه می کنند.

سلیمانی با اشاره به تجربیات موفق جمعیت هلال احمر در اربعین حسینی، اظهار داشت: در این طرح، بیش از 240 خودروی امدادی، 116 پایگاه ثابت و سیار و همچنین 700 ویلچر برای تسهیل خدمات رسانی به زائران در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: حدود 100 تیم امدادی در مسیرهای منتهی به حرم امام رضا (ع) برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی پیش بینی شده اند.


برچسب ها: دبیرکل جمعیت هلال احمر - جمعیت هلال احمر - هلال احمر - زائران امام رضا - طرح همسفران خورشید - زائران - امام رضا
آخرین اخبار سرویس:

طرح همسفران خورشید هلال احمر افتتاح شد

طرح همسفران خورشید هلال احمر افتتاح شد