مطالب مرتبط:
پاسخ پزشکیان به 1 + 30 سئوال
سلامت دارو در فروش اینترنتی زیر سئوال می رود
پزشکیان با مسعود بارزانی دیدار کرد
پاسخ عملی یمنی ها به سئوال تمسخرآمیز «مجری زن الجزیره»
دیدار پزشکیان و مسعود بارزانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 10:552024-09-17سياسي

سئوال مهم از پزشکیان؛ ثم ماذا ؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نیمروز ، با گذشت دو ماه از انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رییس جمهور ، شاهد به کار گیری برخی رفتارها از طرف او بوده ایم که اگرچه این رفتارها در گذشته نیز در سبک زندگی پزشکیان وجود داشته اما حالا به عنوان رییس جمهور ایران افراط در آن ها بحث برانگیز شده است.

پزشکیان به نظر می رسد با یک بی خیالی نسبت به تحولات می نگرد که این بیخیالی قطعا نمی تواند برای مردمی که درگیر مشکلات هستند جذاب و هیجان انگیز باشد.

پزشکیان کماکان گرفتاری ها و مشکلات را به جلسات و کارشناسان و ناترازی های بودجه حواله می دهد و به نظر می رسد او هنوز در حال و هوای انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد و باور نکرده است اکنون وقت اجرا است نه انتقاد از مشکلات.

اگرچه استفاده از ادبیات طنز و با مزه در برخی مقاطع برای تغییر حال و هوا ضرورت دارد اما به نظر می رسد افراط در این زمینه نیز باعث سوء تفاهم خواهد شد و شخصیت دیگری از رییس جمهور به نمایش می گذارد به عبارت دیگر این نوع شوخی های سبک در نهایت باعث می شود رییس جمهور ایران اگر نگوییم به عنوان یک طناز شناخته شود بلکه دست کم در معادلات جدی گرفته نشود.

و نکته خطرناک دیگر اینکه مدل چینش نشست خبری دیروز پزشکیان از مجری گرفته تا جایگاه های ردیف نخست و پرسشگران یک گزاره را به ذهن تداعی می کند که پزشکیان


برچسب ها: پزشکیان - انتخابات ریاست جمهوری - رییس جمهور - مشکلات - جمهور - رییس جمهور ایران - انتخابات ریاست
آخرین اخبار سرویس:

سئوال مهم از پزشکیان؛ ثم ماذا ؟!

سئوال مهم از پزشکیان؛ ثم ماذا ؟!