مطالب مرتبط:
سرویس دهی 2 هزار دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی مهران طی 24 ساعته گذشته
امروز 660 اتوبوس در پایانه شهید رییسی مهران 20 هزار زائر را به مقاصد خود جابجا کردند
رکورد تردد زائرین خارجی اربعین حسینی با 45 هزار زائر از پایانه مرزی تمرچین، شکسته شد
16 هزار گردشگر خارجی از موزه های آذربایجان غربی بازدید کردند
کاهش دمای هوا در آذربایجان غربی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 23:252024-08-27اجتماعي

جابجایی بیش از 9هزار زائر آذربایجان غربی از پایانه مرزی مهران


مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از جابجایی بیش از 9هزار زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان از پایانه مرزی مهران در اربعین سال جاری خبر داد.

- ارومیه- مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از جابجایی بیش از 9هزار زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان از پایانه مرزی مهران در اربعین سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر افزود: از تاریخ 16 مرداد تا 4شهریور 9 هزار و 237 زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان از پایانه مرزی مهران جابجا شده اند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تمامی تمهیدات لازم برای تأمین ناوگان حمل و نقل عمومی مورد نیاز زائرین استان را در مرز مهران فراهم کرده بود، اظهار کرد: 9 هزار و 237 زائر استان توسط 306 دستگاه اتوبوس جابجا شدند و با برنامه ریزی که انجام شد امسال هیچ گونه مشکلی در جابجایی زائران استان به وجود نیامد.

دست نشان خاطر نشان کرد: همچنین در این بازه زمانی مقرر شد با توجه به کثرت ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی، درجهت رفاه حال زائرین سایر استان ها و جلوگیری از ازدحام جمعیت در مرز مهران به ویژه در زمان اوج بازگشت ها، 50 دستگاه اتوبوس از آذربایجان


برچسب ها: ناوگان حمل و نقل عمومی - آذربایجان غربی - پایانه مرزی مهران - حمل و نقل عمومی - حمل و نقل - راهداری و حمل ونقل جاده ای - آذربایجان
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی بیش از 9هزار زائر آذربایجان غربی از پایانه مرزی مهران

جابجایی بیش از 9هزار زائر آذربایجان غربی از پایانه مرزی مهران