مطالب مرتبط:
همه آنچه که باید از داستان زنگزور بدانید | منافع ایران، روسیه، و غرب در کریدور آذربایجان چیست؟ | بهشتی پور: ایران اجازه نمی دهد مرزها تغییر کند
واکنش ایران به درخواست تغییر مرزها
توطئه بزرگ علیه ایران در جریان است/ تغییر در مرزها را نمی پذیریم!
ایران بین روسیه و غرب گرفتار شده؛ مسکو با حمایت از کریدور زنگزور می خواهد فشار بیاورد که تهران به غرب نزدیک نشود، غرب هم با اتهام ارسال موشک می خواهد ایران را هم پیمان پوتین در اوکراین معرفی کند / به روس ها القا کرده ایم که غیر از آن ها گزینه ای نداریم؛ باید استراتژی مان تغییر کند
دستگاه های اقتصادی کشور اجازه ندهند ایران هیچ منفعتی به اقتصاد آمریکا برساند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 17:002024-09-07سياسي

همه آنچه که باید از داستان زنگزور بدانید/ ایران اجازه نمی دهد مرزها تغییر کند


یک کارشناس سیاست خارجی می گوید مسئله کریدور زنگزور این است که آذربایجان می تواند از جاده های ارمنستان استفاده کند اما می خواهد با حمایت روس ها این مرز را تغییر دهد و حاکیمت ملی ارمنستان را نقض کند.

- یک کارشناس سیاست خارجی می گوید مسئله کریدور زنگزور این است که آذربایجان می تواند از جاده های ارمنستان استفاده کند اما می خواهد با حمایت روس ها این مرز را تغییر دهد و حاکیمت ملی ارمنستان را نقض کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مطلب پیش رو گفتگوی حسن بهشتی پور کارشناس سیاسی با رویداد24 درخصوص موضوع کریدور زنگزور است که در ادامه می توانید بخوانید: اخیرا مسئله کریدور زنگزور واقع در ارمنستان محل بحث شده است.

آذربایجان برای دسترسی به نخجوان باید از مسیر ارتباطی ارمنستان عبور کند اما در اقدامی بی سابقه و نقض حاکمیت ملی ارمنستان، اعلام کرده می خواهد این کریدور را تغییر دهد.

روسیه تاکنون از این اتفاق حمایت کرده است و ایران نیز در مخالفت با آن موضع جدی و قاطعانه گرفته است، چرا که این مرز برای ایران یک مرز استراتژیک است.

حسن بهشتی پور کارشناس سیاست خارجی و خاورمیانه در گفتگویی با رویداد24، درباره این مرز و منافع کشورها توضیحات کاملی را ارائه کرده است که در ادامه بخش های مهم این گفتگو را می خوانید: *این کریدور منطقه ای است که جمهوری آذربایجان نا


برچسب ها: ارمنستان - کریدور - آذربایجان - کارشناس - سیاست خارجی - تغییر - استفاده
آخرین اخبار سرویس:

همه آنچه که باید از داستان زنگزور بدانید/ ایران اجازه نمی دهد مرزها تغییر کند

همه آنچه که باید از داستان زنگزور بدانید/ ایران اجازه نمی دهد مرزها تغییر کند