مطالب مرتبط:
تصاویر/ مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه استان ایلام
افتتاح بیش از 20 واحدآموزشی در سال تحصیلی جدید در استان یزد
تصاویر/ آیین آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه استان ایلام
فیلم | گزارشی صدا و سیمای ایلام از مراسم آغاز سال تحصیلی در حوزه علمیه استان
قیمت هر کیلوگرم گندم برای سال آینده 20 هزار و 500 تومان تعیین شد/ علت تاخیر اعلام قیمت چه بود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 09:002024-09-09اجتماعي

فعالیت 43 هزار و 500 معلم استان کرمان در سال تحصیلی جدید


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: قریب به 43 هزار و 500 معلم در سال تحصیلی جدید در استان فعالیت خواهند داشت که 3000 نفر از آنها نیروهای جدید هستند.

- ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: قریب به 43 هزار و 500 معلم در سال تحصیلی جدید در استان فعالیت خواهند داشت که 3000 نفر از آنها نیروهای جدید هستند.

رضا رضایی امروز 19 شهریورماه در مانور بازگشایی مدارس که در دبیرستان دخترانه شاهد شهر کرمان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از کارهای مهم آموزش و پرورش در تابستان، اجرای پروژه مهر برای شاداب سازی مدارس در سال تحصیلی جدید و استقبال از دانش آموزان و ساماندهی نیروی انسانی است.

وی با اشاره به ثبت نام بیش از 750 هزار دانش آموز در استان، افزود: بیش از 97 درصد دانش آموزان استان کرمان ثبت نام کرده اند و قریب به 80 درصد ابلاغ های همکاران ما زده شده است.

رضایی بیان کرد: امروز مانور بازگشایی مدارس در استان کرمان برگزار می شود تا مدیران آمادگی داشته باشند و اعلام کنیم مهر از راه رسید و به زودی زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امسال 69 مدرسه جدید در استان داریم که در رشد سرانه فضای آموزشی تاثیر به سزایی دارد و تا پایان امسال پنج استخر شنا افتتاح خواهد شد تا دانش آموزان استفاده کنند.


برچسب ها: سال تحصیلی جدید - استان کرمان - سال تحصیلی - مدیرکل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش - آموزش و پرورش استان - استان
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 43 هزار و 500 معلم استان کرمان در سال تحصیلی جدید

فعالیت 43 هزار و 500 معلم استان کرمان در سال تحصیلی جدید