مطالب مرتبط:
سرایاالقدس:دشمن منتظر غافلگیری های جدید در کرانه باختری باشد
دشمن در تلاش است بنیان خانواده را متلاشی کند
دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی دسیسه های فراوانی ایجاد کرد
دشمن با جنگ هیبریدی به دنبال از بین بردن باورهای مردم است
دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی دسیسه های فراوانی ایجاد کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 09:252024-09-07بين الملل

گردان های القدس: برای دشمن غافلگیری هایی داریم


گردان های «القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای با اعلام شهادت تعدادی از رزمندگان خود در کرانه باختری، تاکید کرد که حال مقاومت در این منطقه خوب است.

- گردان های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای با اعلام شهادت تعدادی از رزمندگان خود در کرانه باختری، تاکید کرد که حال مقاومت در این منطقه خوب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گردان های القدس در این باره اعلام کرد محمد جابر (أبو شجاع) و مجد ماجد داوود از تیپ طولکرم، سعید الوهدان ، قسام جبارین ، أحمد الصوص ، عرفات العامر ، محمد نظمی بنی غره ، أمجد القنیری ، محمد نظمی أبو زاغه و محمد زکریا محمد الزبیدی از تیپ جنین، أحمد فواز فایز أبو دواس ، محمد عوض سالم أبو جمع و قصی مجدی عبد الله عبد الرازق از تیپ طوباس در جریان حملات اخیر رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

طبق گزارش شبکه المیادین، در بیانیه گردان های القدس با اشاره به نقش اهالی کرانه باختری در پایداری رزمندگان مقاومت و مقابله آنها با نظامیان رژیم اشغالگر، آمده است: همبستگی و ارتباط میان شمال و جنوب کرانه باختری که روند این نبرد نیز بر آن صحه گذاشت، تلاش دشمن برای تفرقه افکنی میان ملت فلسطین را ناکام گذاشت.


برچسب ها: جنبش جهاد اسلامی فلسطین - گردان های القدس - جهاد اسلامی فلسطین - جنبش جهاد اسلامی - گردان - محمد - جهاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

گردان های القدس: برای دشمن غافلگیری هایی داریم

گردان های القدس: برای دشمن غافلگیری هایی داریم