مطالب مرتبط:
تلاش برای بهبود وضعیت انرژی و رفع مشکلات ناترازی برق/ حمایت از پروژه های نیروگاهی، اولویت اصلی صندوق توسعه ملی
حل مشکلات اقتصادی اولویت اصلی دکتر پزشکیان است
 انتقاد تند ضرغامی به دستگاه های امنیتی/ زندگی خصوصی مردم را رها کنید!
پاسخ به مشکلات مردم در شبکه باران
پزشکیان: شاخص ما برای حل مشکلات کشور رضایت مردم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 10:202024-09-01سياسي

رفع مشکلات مردم مهمترین اولویت دستگاه قضایی است


رفع مشکلات مردم مهمترین اولویت دستگاه قضایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی مهرانگیز صبح یکشنبه در آیین واگذاری اسناد رسمی شهر آب پخش اظهار کرد: زمانی که مسئولیت دادگستری استان بوشهر بر عهده من گذاشته شد، رییس دستگاه قضا تاکید داشتند که با مردم و در کنار مردم باشید و برای مردم تلاش کنید.

وی با بیان اینکه در این مدت همه وقت و انرژی خود را برای کمک به رفع مشکلات مردم گذاشته ام تصریح کرد: مردم استان بوشهر در زمینه دیانت و قدرشناسی نداریم نمونه هستند و کار کوچکی برای آنها شده ولی قدردان و قدرشناس هستند.

رییس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای سنددار کردن اراضی استان بوشهر، گفت: این موضوع یک مشکل اساسی بود که با هدایت و ارشادات رییس دستگاه قضا شاهد رفع این مشکل اساسی هستیم.

رفع مشکل 70 ساله وی افزود: ایرادی که برای اسناد شهر آبپخش وجود داشت به 70 سال قبل و زمانی که طبق قانون اراضی خالصه در دهه 1330 اراضی به مردم واگذار شد برمی گردد؛ درواقع به لحاظ مشکلی که در حوزه منابع طبیعی وجود داشت، فرایند صدور سند برای مردم شهر آبپخش فراهم نبود.

مهرانگیز ادامه داد: امروز در شهرستان دشتستان شاهد صدور سند مالکیت و حدنگاری اراضی شهرک های صنعتی و همچنین اجرای عملیات تفکیک قطعات این اراضی جهت واگذاری به سرمایه گذاران


برچسب ها: استان بوشهر - رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان - دستگاه قضا - مشکلات مردم - رییس کل دادگستری - رفع مشکلات
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات مردم مهمترین اولویت دستگاه قضایی است

رفع مشکلات مردم مهمترین اولویت دستگاه قضایی است