مطالب مرتبط:
رییس جمهور: افراد توانمند و شایسته را قطعاً حفظ خواهیم کرد
حفظ روحیه عدالتخواهی و ولایتمداری رییس جمهور می ‎تواند حلال بسیاری از امور ملت باشد
رییس جمهور: افراد توانمند و شایسته را قطعاً حفظ خواهیم کرد
آخرین سخنان یکی از اسیران کشته شده اسراییل: مبارزان قسام برای حفظ جانم 10 بار مرا جا به جا کردند | ویدئو
سخنرانی جدید پزشکیان در مشهد: حفظ مدیران توانمند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1403 ساعت 10:352024-09-05سياسي

اشتغالزایی راهی برای حفظ گردشگری کشور است


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: باید با توسعه گردشگری و صنایع دستی، در این زمینه اشتغالزایی کرده و مشاغل این حوزه را حفظ کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدرضا صالحی امیری صبح پنجشنبه در دیدار با آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استان یزد را در زمینه صیانت از میراث فرهنگی، سرآمد خواند و گفت: مثلث طلایی گردشگری ایران (یزد، فارس و اصفهان) می تواند منشأ تحول اقتصادی و معیشتی در منطقه باشد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: بنا به آمار اعلام شده، حدود 25 هزار میلیارد تومان کار توسعه ای در استان یزد در حال انجام است و با وجود این فعالیت ها باید تصویر جهانیان را نسبت به ایران اصلاح کرده تا گردشگران خارجی معرف ایران حقیقی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد نیز در این دیدار گفت: لازم است رایزنان فرهنگی ایران در سایر کشورها نسبت به معرفی حقیقت ایران اسلامی و آرمان های انقلاب به مردم دنیا اهتمام بیشتری داشته باشند.

آیت الله محمدرضا ناصری افزود: انقلاب اسلامی ایران هویت الهی دارد و فعالیت ها و برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که مردم دنیا با واقعیت و حقایق ایران اسلامی به درستی آشنا شوند.


برچسب ها: گردشگری و صنایع دستی - نماینده ولی فقیه در استان - گردشگری - نماینده ولی فقیه - صنایع دستی - فرهنگی - امام جمعه یزد
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی راهی برای حفظ گردشگری کشور است

اشتغالزایی راهی برای حفظ گردشگری کشور است