مطالب مرتبط:
رمضانی درگذشت محمود حکیمی را تسلیت گفت
پیام تسلیت دکتر پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی
پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت محمود حکیمی
تسلیت گویی رییس جمهور در پی درگذشت استاد محمود حکیمی
پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1403 ساعت 09:352024-09-21سياسي

صالحی درگذشت محمود حکیمی را تسلیت گفت


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت محمود حکیمی نویسنده و پژوهشگر تاریخ اسلام پیام تسلیتی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت محمود حکیمی نویسنده و پژوهشگر تاریخ اسلام پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم خبر کوتاه اما ناگوار آسمانی شدن نویسنده پیشکسوت و پژوهشگر فروتن، استاد محمود حکیمی موجب تألم و تاثر فراوان شد.

روایتگری دغدغه مند، قصه گویی روشنگر و نویسنده ای چیره دست که با شناخت از زبان و ذائقه نسل نورسته ی همروزگار خویش، بیش از نیم قرن با قلم توانای خود به بیان شیرین و دلنشین زوایایی ماندگار از تاریخ و تمدن ایران و معارف اسلام و اهلبیت-علیهم السلام- پرداخت و جمله ی آثارش، کتاب هایی شد که نقشبند باورهای نوجوانان و جوانان سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و دهه های پس از آن شد.

بی تردید این نویسنده دردآشنا، با به کارگیری زبان روزآمد آن دوران، نقشی قابل اعتنا در تعمیق آموزه های دینی و معرفتی و آگاهی های تاریخی نسل برخاسته از انقلاب ایفا کرد و از این منظر رواست که بگوییم وامدار معرفت بخشی اوییم.

اینجانب فقدان این انسان شایسته و نویسنده و تاریخ پژوه متعهد را به بازماندگان آن مرحوم و اصحاب فرهنگ و اندیشه صمیمانه تسلیت می گوی


برچسب ها: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - محمود حکیمی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد - اسلام - نویسنده - پژوهشگر تاریخ
آخرین اخبار سرویس:

صالحی درگذشت محمود حکیمی را تسلیت گفت

صالحی درگذشت محمود حکیمی را تسلیت گفت