مطالب مرتبط:
سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور در استان مرکزی محتوامحور است
14.7 درصد از جمعیت استان مرکزی را سالمندان تشکیل می دهند
رکورد تولید و خرید گندم در استان مرکزی شکسته شد
2 میلیون دانشجو از دانشگاه پیام نور استان مرکزی فارغ التحصیل شدند
28 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان مرکزی افتتاح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 13:202024-09-01ورزشي

استان مرکزی میزبان جشنواره ملی سرود آفرینش


؛ مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با بیان اینکه مرحله مقدماتی این جشنواره در زمستان و بهار گذشته برگزار شده گفت: 16 گروه از 12 استان کشور در مرحله مقدماتی برگزیده شدند که این گروه ها هفدهم، هجدهم و نوزدهم شهریور در اراک حضور پیدا خواهند کرد و با هم به رقابت خواهند پرداخت.

منصوری افزود: در این جشنواره 400 کودک و نوجوتان حضور پیدا خواهند کرد و در اختتامیه جشنورا که نوزدهم شهریورماه است از گروه های برتر تجلیل خواهد شد.

او توسعه و تعمیق کار گروهی را از اهداف این جشنواره عنوان کرد و گفت: سرود بعنوان یک اثر فاخر هنری، فرهنگی و تربیتی در بین کودکان و نوجوانان است.

منصوری افزود: هویت ملی، آیین های بومی و محلی، آیین های سنتی، مفاخر و هویت اسلامی ایرانی از جمله محور های این دومین جشنواره ملی سرود آفرینش است.

مدیر آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور هم گفت: این جشنواره ارز تابستان سال گذشته با ارسال فراخوان به استان ها کار خود را رسما آغاز کرد و در 29 استان کشور مجموعا هزار و 111 گروه سرود، گروه های سرود کانونی و گروه های آزاد از بخش های مختلف دانش آموزی، کودک و نوجوان در این جشنواره حضور پیدا کردند.


برچسب ها: کودکان و نوجوانان - کانون پرورش فکری کودکان - جشنواره - کانون پرورش فکری - نوجوانان - جشنواره ملی - استان مرکزی
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی میزبان جشنواره ملی سرود آفرینش

استان مرکزی میزبان جشنواره ملی سرود آفرینش