مطالب مرتبط:
نجات جان سه صیاد با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار
لحظه دلهره آور نجات جان دانش آموز از خفی توسط معلم/ فیلم
بندر چابهار نیازمند تأمین انرژی پایدار
نجات دوسرنشین قایق صیادی مفقود شده در بندر دیر
تخلیه قطعات فوق سنگین در بندر شهید بهشتی چابهار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 10:552024-09-14حوادث

نجات جان سه صیاد در بندر چابهار


معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات جان سه صیاد با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار و همکاری ناجی 24 در آبهای محدوده تحت نظارت اداره کل بنادر و دریانوردی استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات جان سه صیاد با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار و همکاری ناجی 24 در آبهای محدوده تحت نظارت اداره کل بنادر و دریانوردی استان خبر داد.

سید احمد هاشمی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این قایق صیادی با سه سرنشین به علت نقص فنی در فاصله 10 مایلی از بندر چابهار در دریا سرگردان بودند که طی عملیاتی با همکاری ناجی 24 و هماهنگی (MRCC) چابهار سرنشینان این قایق صیادی نجات یافته و در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

وی به فرماندهان و خدمه شناور های سنتی و لنج ها توصیه کرد که حتما صیادان در زمان اعزام به صید از اطلاعات هواشناسی دریایی با شماره تماس 05435321415 مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی اطلاع حاصل کنند و به صیدگاه های مشخص اعزام شوند.

این مقام مسوول همچنین تاکید کرد: صیادان اطلاعات منطقه صید را در اختیار مالک شناور قرار دهند و تجهیزات ایمنی از قبیل لایف رافت، حلقه نجات و جلیقه نجات که باید به تعداد


برچسب ها: بنادر و دریانوردی - سیستان و بلوچستان - بندر چابهار - دریا - دریانوردی - اداره کل - چابهار
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان سه صیاد در بندر چابهار

نجات جان سه صیاد در بندر چابهار