مطالب مرتبط:
ویژه برنامه های نهم ربیع الاول در مسجد جمکران اعلام شد
ربیع الاول بهار امامت منجی عالم بشریت
اعلام ویژه برنامه های نهم ربیع الاول در مسجد مقدس جمکران
نهم ربیع الاول؛ عید جبهه حق
اعلام ویژه برنامه های نهم ربیع الاول در مسجد مقدس جمکران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 21:162024-09-09سياسي

عملیات رسانه ای 9 ربیع


تبیین فلسفه، شرایط و الزامات بیعت با امام زمان عج و بیان برخی مصادیق عملی و به روز همانند موضوع حمایت از فلسطین و غزه که از مظاهر بیعت عملی با امام زمان عج در عصر حاضر هست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی جهان تیغی در مطلبی در تلگرام با این عنوان نوشت: در آستانه فرا رسیدن سالروز 9 ربیع، آغاز امامت حضرت ولی عصر عج به عنوان دومین روز و مناسبت مهم منتسب به ایشان، به منظور تولید محتوای رسانه ای مطلوب برای تعظیم، گرامیداشت، نشر و تبلیغ معارف این روز مقدس، محورهای ذیل پیشنهاد می دهد.

مستحضر هستید که نهم ربیع به نسبت نیمه شعبان کمتر مورد توجه عموم مردم قرار دارد و حال آنکه سالروز امامت حضرت حجت عج، یاددآور وظایف بزرگی بر عموم محبین و شیعیان اهل بیت در سرتاسر عالم گیتی هست.

به همین منظوردال مرکزی عملیات رسانه ای نهم ربیع، بیعت با امام حاضر و در جوانب این دال محتوایی مهم قرار دارد و انشالله عملیات رسانه ای مشترک منجر به تهییج برای فراهم شدن بیشتر تجدید بیعت همگانی فرآگیرتر با امام عصر در این روز شریف شود.

یک: تبیین فلسفه، شرایط و الزامات بیعت با امام زمان عج و بیان برخی مصادیق عملی و به روز همانند موضوع حمایت از فلسطین و غزه که از مظاهر بیعت عملی با امام زمان عج در عصر حاضر هست.


برچسب ها: عملیات رسانه ای - رسانه ای - رسانه - امام - عملیات - امام زمان - بیعت با امام زمان
آخرین اخبار سرویس:

عملیات رسانه ای 9 ربیع

عملیات رسانه ای 9 ربیع